ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:11

سه مدرسه جدید طی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در پاوه ایجاد می‌شود

سه مدرسه جدید طی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در پاوه ایجاد می‌شود

به گزارش سلام پاوه : در ادامه روند جدید فعالیتها و استفاده از نو آوری و تمامی ظرفیتهای آموزش و پرورش پاوه و با توجه به شناخت کمبود ها و امکانات و استفاده از حداقل ها مدیر آموزش و پرورش پاوه در تازه ترین فعالیت خود با توجه به شناخت و بافت جمعیتی نقاط پر […]

به گزارش سلام پاوه : در ادامه روند جدید فعالیتها و استفاده از نو آوری و تمامی ظرفیتهای آموزش و پرورش پاوه و با توجه به شناخت کمبود ها و امکانات و استفاده از حداقل ها مدیر آموزش و پرورش پاوه در تازه ترین فعالیت خود با توجه به شناخت و بافت جمعیتی نقاط پر ازدحام ، ترافیک ، پایین بودن کیفیت آموزش بخاطر تراکم دانش آموزان و…به ایجاد سه مدرسه جدید برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ نموده است.مختار برزگرفرد

مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به ایجاد سه مدرسه جدید در شهرستان پاوه، گفت: در شهر پاوه دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه آزادگان و دبیرستان متوسطه دوره اول دخترانه بشارت و در روستای دوریسان نیز مدرسه ابتدایی پسرانه ادب ایجاد می شود.

مختار برزگرفرد هدف از ایجاد این سه واحد آموزشی را کاهش تراکم دانش آموزان در یک مدرسه خاص، کاهش سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی و در نتیجه آن کاهش ترافیک سطح شهر و توزیع متوازن جمعیت دانش آموزی در نقاط مختلفی از سطح شهر عنوان کرد.

ویافزود: هم اکنون در سطح شهرستان پاوه ۲۷ مدرسه ابتدایی، ۱۷ دبیرستان متوسطه اول، ۱۴ دبیرستان متوسطه دوم، ۲ مرکز استثنائی و ۴ آموزشگاه از راه دور و بزرگسالان فعالیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آمار مدارس شهرستان به ۶۷ مدرسه می رسد، اظهار کرد: پیش بینی می شود هفت هزار و ۳۵۰ دانش آموز در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مدارس شهرستان به تحصیل بپردازند.

بنظر می رسد انجام اقدامات اصولی ، تحقیق و بررسی و نتیجه گیری ، شناخت درست نقاط ضعف و قوت ، استفاده از تمامی ظرفیتها، نو آوری  و بهره گیری از مشاوره با صاحبنظران در دستور کار مدیرآموزش و پرورش پاوه قرار دارد و هرچند چالشهای فراوانی در ادامه کار وجود دارد اما برخلاف انتصاب پرحاشیه ی برزگرفرد باید منتظر روند روبه رشدی در آموزش و پرورش پاوه بود.

11 پاسخ برای “سه مدرسه جدید طی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در پاوه ایجاد می‌شود

  • از اخراجی ها در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

    شما که ازاحوال خودت هم خبر نداری چرا اظهار نطق کردی:قبولی های کنکور -تکریم بازشستگان -توسعه فضاهای آموزشی -توجه ویژه به حوزه پرورشی -استقلال در امور -فضای صمیمیت وجلوگیری از … گری -عدم بهاببش از حد به برخی افراد-و….اینکه برخی تعادل روحی نداشته وندارند ودر صف های اول میدرخشند تادیده شوند یارجزخوانی میکنند جایی نداشتید راست میفرمایید.حالا بفرما کدام بلاها تاهمگان بدانند وجوابت رابگیری آقای به اصطلاح فرهنگی

    • اخراجی 2 در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

      خودت بهتر می دانی ای …..

  • شاهد در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    با سلام و عرض ارادت خدمت سکاندار آموزش و پروش پاوه جناب آقای مختار برزگرفرد برگزیده
    با سلام و عرض ارادت خدمت سکاندار سایت سلام پاوه برگزیده
    با سلام و عرض ارادت خدمت کاربران ارجمند
    همیشه باید آگاهانه و منصفانه راجع به دیگران اظهار نظر کرد.(هرکسی و در هر جایی)
    اینکه آموزش و پروش رو به رشد است یک اعا نیست، از زمان آمدن این فرزند خلف و خلاق،آموزش و پرورش نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و بطور کلی دگرگون شد(همه شما وضع قبل را دیدید و ……)
    اینکه همکاران ،دانش آموزان و خانواده های محترمشان از آمدن ایشان استقبال نمودند و می نمایند به همیت دلیل است.و حتی سایت های خبری هم همراهی ویژه با این بزرگ مرد دارند به همین دلیل هست.
    در آموزش و پرورش پاوه امید،تلاش،تخصص و هر چه خوبی است دوباره احیا شد.

  • همکار سابق در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    دست مریزاد اقای برزگر کارهای خلاقانه شما هم شهرهم دانش اموز هم اولیا ازون منتفع میشن امید است دوستان سنگ اندازی نفرمایند

  • دلسوخته در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    سلام
    آموزش و پرورش رسالت بس دشوار و عظیمی در راستای پرورش ظرفیت انسانی دارد اما باید اشاره کرد چه کسی سکان دار آن است علی رغم غیر متمرکز بودن متصدی آن باید مسولیت پذیر و خلاق باشد دوست گرامی این ردا را گران بر تن ناموزون شما بریدن آموزش و پرورشی که ریاست آن انتصابی و هیچ ارزشی برای نیروهای خدوم خود قایل نیست باید فاتحه آن را خواند آموزش و پرورش پاوه در سالهای خیلی دور انسانهای بزرگ و وارسته بسیاری را به خود دیده اما در سالهای اخیر افرادی کوچک بر این سکان ناثواب حکم راندند از جمله شما و ….
    متاسفم

    • فرهنگی در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

      سلام بر خوانندگان
      متاسفانه آقای برزگر مستقل نیست و دستورات خود را از نماینده می گیرد و همین مسئله باعث نارضایتی همکاران فرهنگی شده است بویژه اینکه مدیر قبلی آموزش و پرورش بسیار توانمند بود

      • دبیر تاریخی در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

        نماینده عزیز و گرامی، منتخب مردم یک منطقه است. اگر منت بگذارد به دیگران دستور بدهد خیلی لطف کرده و ما ممنون ایشان هستیم.
        این بزرگ مرد افکار بزرگ و ایده های خلاقانه دارد.
        من فکر می کنم تو هنوز معنی استقلال و مستقل را نفهمیده ای . ای اخراجی.

  • منصف در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    باید تحسین کرد و دست مریزاد ، چرا که باعث شده هم تراکم کم و هم ترافیک روان

  • همکار در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    سلام کاک فرهاد کلمات عوام فریبانه راکنار بگذارکدام روند روبه رشد این مدارس قبلا هم بوده اند اما چون محصل نبود راکد ماندند اکنون نه فضای فیزیکی ساخته اند نه تجهیزات جدید جذب شده فقط مقداری دانش آموز زیاد شدنددرثانی ازفرهنگیان دورفلکه بپرس ببین وضعیت بکجا میرود؟مهرهای دارای مشکلات واغلب پادو آرام آرام در مدارس واداره پست میگیرند دوایر حاشیه ای زمام اداره را بدست گرفتندکارشناسان مستقل مانند بادفر خسروی بیگامیری ابراهیمی ودرآینده تعداد دیگر چرارفتند….

    • فرهنگی در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

      قبلاً مگر پادوها به پست نرسیدند.مگر غیر متخصصها نبودند و آن بلا ها را بر سر آموزش و پروش آوردند. از( رشته تاریخ )بگیر و برو جلو تا برسی به( رشته کتابداری) و ….
      حالا که آموزش و پرورش جان می گیرد ،شما غصه و غم گذشته را می خورید. تمام شد!

  • فتحی در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    بی خیال اموزش و پرورش تعطیل است