ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:10

حادثه مرگ اخیر سرباز وظیفه هنگ مرزی شهرستان پاوه را تشریح کرد

حادثه مرگ اخیر سرباز وظیفه هنگ مرزی شهرستان پاوه را تشریح کرد

به گزارش سلام پاوه : بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه به تشریح حادثه اخیر فوت یک سرباز گروهان هنگ مرزی شهرستان پاوه پرداخت .   سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : برحسب گزارش کلانتری مرکزی شهرستان پاوه در عصر روز چهارشنبه ۴ مراد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰ […]

به گزارش سلام پاوه : بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه به تشریح حادثه اخیر فوت یک سرباز گروهان هنگ مرزی شهرستان پاوه پرداخت .

 

سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : برحسب گزارش کلانتری مرکزی شهرستان پاوه در عصر روز چهارشنبه ۴ مراد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰ مبنی بر مرگ مشکوک یک سرباز وظیفه گروهان هنگ مرزی با هماهنگی های لازم به همراه مسئول پلیس آگاهی شهرستان در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردیم.سید سجاد ملایری

 

وی افزود : پس از حضور در محل حادثه تحقیقات اولیه که از وظایف بازپرس عمومی انقلاب می باشد با هماهنگی با کارشناس اسلحه و مهمات ، پزشکی قانونی ، کارشناسان پلیس آگاهی آغاز شد تا بتوانیم با همکاری و بررسی های انجام شده نظریه قاطعی را از فوت این سرباز وظیفه داشته باشیم.

 

بازپرس دادسرای عمومی انقلاب شهرستان پاوه بیان اینکه این حادثه در محدوده زمانی ساعت ۱۷ الی ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه اتفاق افتاده است گفت : ورود به صحنه حادثه را تا بررسی های لازم کارشناسان ممنوع کردیم و ضمن فیلمبرداری و عکس برداری و حضور کارشناسان مربوطه و کشف دو پوکه اسلحه که متعلق به سلاح سرباز فوت شده بود و ارائه آن به کارشناس سلاح و مهمات بررسی های اولیه ادامه پیدا کرد.

 

ملایری ادامه داد و گفت : پس از تهیه گزارش کاملی از نحوه فوت این سرباز وظیفه از برآیند اولیه ملاحضات ما و کارشناس سلاح و مهمات و پلیس این است که قتل عمد بودن یا جنائی بودن این مرگ کلا منتفی است و این فوت قتل جنائی نیست.

 

وی افزود : بنابراین بحث عمدی و یا سهوی بودن این مرگ سرباز وظیفه پس از وصول نهایی نتایج کارشناسان مشخص می شود اما آن چیزی که قابل گفتن است این است که قتل جنائی یا قتل عمدی یا دگر زنی در حادثه مرگ این سرباز به طور کلی منتفی است .

 

گفتنی است این سرباز وظیفه هنگ مرزی  ۲۲ ساله و  اهل شهرستان کنگاور می باشد که نزدیک به یک ماه پیش از مرز سومار به شهرستان پاوه برای ادامه خدمت سربازی منتقل شده است.

 

تهیه و تدوین : فرهاد صالحی