س 29 اسفند 1402 ساعت 10:11

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس نوسود با موضوع پروژه مهر و ستاد ثبت نام دانش آموزان

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس نوسود با موضوع پروژه مهر و ستاد ثبت نام دانش آموزان

به گزارش سلام پاوه:جلسه هم اندیشی مدیران مدارس منطقه نوسود با موضوع پروژه مهر،ستاد ثبت نام دانش آموزان و سایر مسائل آموزشی و پرورشی با حضور شورای معاونین،کارشناسان اداری و مدیران مدارس در محل اداره آموزش و پرورش نوسود برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تقدیر از زحمات […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه هم اندیشی مدیران مدارس منطقه نوسود با موضوع پروژه مهر،ستاد ثبت نام دانش آموزان و سایر مسائل آموزشی و پرورشی با حضور شورای معاونین،کارشناسان اداری و مدیران مدارس در محل اداره آموزش و پرورش نوسود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تقدیر از زحمات مدیران محترم مدارس پروژه مهر را نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت دانست و گفت:باز گشایی مدارس حرکت ملی و یک تحول در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است،که به نوعی هم آحاد جامعه در آن مشارکت دارند و هم اینکه پروزه مهر و شروع سال تحصیلی را جلوه ای از این مشارکت جمعی است که در آموزش و پرورش محقق می شود.

منصور وهابی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی و لزوم برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم توسط مدیران در جهت اجرای مطلوب پروژه مهر و بازگشایی مدارس افزود:اول مهر که جشن آغاز سال تحصیلی است باید فضای مدرسه و برنامه ریزی طوری باشد  که با حضور صد در صدی دانش آموزان همراه با شادی و امید در تمامی مدارس برگزار شود تا اول مهر برای دانش آموزان و معلمین خوشایند باشد.

وی در ادامه در خصوص آماده سازی،رفع نواقصات احتمالی مدارس،بهداشت عمومی آموزشگاه،ساماندهی کارگاه ها و آزمایشگاه های مدارس ،جمع آوری اموال اسقاطی،تنظیم برنامه سالانه،تنظیم اسناد مالی با رعایت اصل صرفه جویی،استفاده بهینه از وسایل و امکانات آموزشگاه، مدیریت زمان،ثبت نام به موقع دانش آموزان و آماده سازی فضا های آموزشی مطالبی را بیان کرد.

 در پایان جلسه  معاونین اداره، کارشناسان سنجش،فن آوری،اقامه نماز،امور مالی،ارزیابی عملکرد و مدیران مدارس نیز در خصوص مسائل کاری خود به ایراد سخن پرداختند و نیز نظرات و دیدگاه های خود را در حوزه های مختلف عنوان کردند.