پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:31

۶۷ راننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال تحصیلی جاری تامین کردند

۶۷ راننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال تحصیلی جاری تامین کردند

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در دومین جلسه کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزی، گفت: ۶۷ راننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان پاوه را در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تامین کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد با بیان اینکه حدود ۵۷۰ دانش آموز در سال […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در دومین جلسه کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزی، گفت: ۶۷ راننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان پاوه را در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تامین کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد با بیان اینکه حدود ۵۷۰ دانش آموز در سال تحصیلی جاری از سرویس مدرسه استفاده کرده اند، افزود: ۶۷ راننده شامل ۳ راننده مینی بوس، ۳۰ راننده تاکسی درون شهری و ۳۴ راننده آژانس کار جابجایی دانش آموزان را در طول سال تحصیلی بر عهده داشتند.

 

وی با اشاره به لزوم ساماندهی سرویس های مدارس، اظهار داشت: با تدابیر به کار گرفته شده درنظر داریم سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی را به منظور ساماندهی، شناسایی و نظارت مستمر بر رانندگان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به یک شرکت واگذار نماییم.

 

بخشدار مرکزی پاوه نیز در ادامه واگذاری سرویس های دانش آموزی را به یک شرکت اقدامی مثبت توسط آموزش و پرورش ارزیابی کرد و افزود: آموزش و پرورش باید شرایط خود را برای واگذاری سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی به نماینده اتحادیه های تاکسی رانی، آژانس ها و تعاونی های مسافربری اعلام نموده و در نشستی تخصصی این موضوع بررسی شود.

 

هوشیار عبدالله زاده همچنین نصب برچسب سرویس مدرسه برای تمامی خودروها و برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان را ضروری توصیف کرد و در خاتمه گفت: برای اجرای مطلوب این طرح و تعیین نرخ کرایه می توان این موضوع را در شورای ترافیک شهرستان مطرح نمود تا همکاری و همراهی سایر ادارات و ارگان ها را نیز با کارگروه ایاب و ذهاب جذب کرد.

 

گفتنی است با تدابیر جدید مدیر آموزش و پرورش پاوه و در راستای ساماندهی بهتر و منضبط تر ایاب و ذهاب دانش آموزان این موضوع طی مناقصه ای به یک شرکت با موسسه اتومبیل رانی واگذار می شود .

 

خبرنگار : کیهان محمدی

4 پاسخ برای “۶۷ راننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال تحصیلی جاری تامین کردند

  • بهنام سلیمی در تاریخ مرداد 4, 1396 گفت:

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت برادر فهیم و دلسوز مدیریت محترم آموزش و پرورش آقای برزگر
    امیدوارم ضمن سامان دهی ایاب و ذهاب بچه ها این مورد هم لحاظ گردد که رانندگان گرامی افرادی باشند که شایستگی همراهی حاصل عمر مردم این دیار را داشته باشند یعنی بضاعت رفتاری و تعامل سازنده در آنان بیشتر مشهود باشد در مورد بچه های ابتدایی حس مسئولیت و مراقبت زیادتر لازم است تا در ازدحام بازگشت از مدرسه دچار حادثه نشوند…
    ودر مورد بچه های متوسطه اول و دوم که بیشتر دختران هستند اصول اخلاقی و کرامت رفتاری لازمه انتخاب آنان باشد فقط به این بسنده نکنیم که افراد منفی نباشند بلکه رانندگان محترم اگر از میان افراد موجه انتخاب شوند چه بسا بتوانند ناصح امینی برای بچه ها باشند و در موارد لازم آنان را ارشاد نمایند و حتی المقدور از جوانان کم سن و سال در این رابطه پرهیز شود …

  • کاربلد در تاریخ مرداد 4, 1396 گفت:

    سلام برهمگان
    اون شرکت مال هرکی هست طرحشم قطعا مال همونه طرح جالبیه اما اگر بصورت مناقصه باشه و بازم طرح بزرگان برنده نباشه

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 4, 1396 گفت:

    عجب افتخار بزرگی که به دست آمده و کسی نیست تا بنری نسب کند برای عرض تبریک

  • ایرج در تاریخ مرداد 4, 1396 گفت:

    درراستای تمهیدات موثرومطلوب جناب آقای برزگرمدیریت آموزش وپرورش اقدام ایشان در جهت ساماندهی سرویس های مدارس قابل تقدیراست دست مریزاد