س 29 اسفند 1402 ساعت 08:46

نصب نیوجرسی پیشرفته مفصلی در محور پاوه به مریوان و گردنه شمشیر پاوه/ عکس

نصب نیوجرسی پیشرفته مفصلی در محور پاوه به مریوان و گردنه شمشیر پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از نصب نیوجرسی پیشرفته مفصلی در محور پاوه به مریوان  و گردنه شمشیر شهرستان پاوه خبر داد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت ماموران اداره راهداری شهرستان پاوه روز گذشته در سه پرتگاه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از نصب نیوجرسی پیشرفته مفصلی در محور پاوه به مریوان  و گردنه شمشیر شهرستان پاوه خبر داد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت ماموران اداره راهداری شهرستان پاوه روز گذشته در سه پرتگاه خطرناک محور پاوه به مریوان در حد فاصل  معدن هالی ورا تا نویجر برای امنیت این راهها نیوجرسی پیشرفته مفصلی نصب شد.

 

وی افزود : در محور گردنه شمشیر شهرستان پاوه نیز بیش از ۱۷ عدد نیوجرسی برای مسدود نمودن تخلیه زباله و نخاله در محلهای پاکسازی شده نصب شد .

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت : عملیات خرید و حمل و نصب این نیوجرسی های پیشرفته با هزینه ای بالغ بر ۲۸ میلیون تومان صورت گرفت .

 

مهندس شهریاری افزود : در هفته گذشته حدود ۱۱۶۵ متر گاردریل در پرتگاههای خطرناک محور باینگان به دودان با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان نصب شد و در حال پیگیری تهیه و حمل حداقل ۲۰۰ عدد نیوجرسی پیشرفته مفصلی برای پوشش کامل پرتگاه های محور پاوه به مریوان در محدوده سه راهی شهدا به گردنه تته هستیم.

 

 

تصاویر نصب نیوجرسی در محور پاوه به مریوان

 

 

 

نصب گارد ریل در محور گردنه روستای شمشیر شهرستان پاوه

 

 

 

نصب گارد ریل در هفته گذشته در محور باینگان به دودان

 

 

 

نصب گارد ریل در هفته گذشته در محور باینگان به دودان

2 پاسخ برای “نصب نیوجرسی پیشرفته مفصلی در محور پاوه به مریوان و گردنه شمشیر پاوه/ عکس

  • ئەمین در تاریخ مرداد 3, 1396 گفت:

    با سپاس از اقدامات شما .

    جناب آقای شهریاری یک سوال مهم و حیاتی :

    آیا شما با علم و آگاهی به دانستن خط کشی جاده ها بخصوص در شب

    … و همچنین علم به خطرات حاصل از نداشتن و یا بالا رفتن ضریب اطمینان حاصل از وجود این خطوط و اهمیت حساس و جانی آنها در پیشگیری از حوادث جاده ای …

    چاره ای برای خطوط پاک شده و احیانا کمرنگ در تمامی جاده ها و مسیرهای صعب العبورو کوهستانی از هانی گرمله و شوشمی تا لشکرگاه و … اندیشیده اید ؟؟؟

    پیشاپیش از حضرتعالی تقاضامند است که در انتخاب کیفیت با کمیت رنگ مصرفی برای رنگ آمیزی خطوط جاده ای دقت و حساسیت بیشتری مبذول فرمایید .

    چون این شهرستان یک سرزمین ویژه و منحصر به فرد با داشتن هرچهار اقلیم آب و هوایی است و غلظت و نوع و کیفیت و مارک رنگ و… تاثیر فراوانی در دوام و ماندگاری آن را دارد .

    لطفا اگر جاده ها و موج های جاده ای و تعریض و ترمم اساسی به جای ماست مالی آنها را بیخیال هستید … بالاغیرتن و خواهشن در این امر مهم و حساس بی تفاوت نباشید .چون …فردا روز قیامت و حسابرسی هم پیش رو دارید

    رونوشت : فرماندار محترم و بزرگوار جهت اطلاع و نظارت و هرگونه اقدامات مقتضی

  • شهروند در تاریخ مرداد 3, 1396 گفت:

    بسیار کار خوبی است و با تشکر از آقای شهریاری عزیز امیدوارم تمامی محورها بخصوص تته دارای گارد ریل بشه
    فقط جناب شهریاری حداکثر تلاش رو برای ۴ بانده کردن پاوه روانسر هم بکنید