ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:01

بازدید معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از طرحهای تولیدی،عمرانی روستای دشه

بازدید معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از طرحهای تولیدی،عمرانی روستای دشه

به گزارش سلام پاوه:معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از طرحهای تولیدی و عمرانی روستای دشه شهرستان پاوه بازدید کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس رضا رحیمی در سفری یک روزه به همراه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه از طرحهای تولیدی،گردشگری و عمرانی روستای دشه که شامل سه طرح پرورش ماهی،طرح […]

به گزارش سلام پاوه:معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از طرحهای تولیدی و عمرانی روستای دشه شهرستان پاوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس رضا رحیمی در سفری یک روزه به همراه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه از طرحهای تولیدی،گردشگری و عمرانی روستای دشه که شامل سه طرح پرورش ماهی،طرح تعاونی کلاران و قهوه خانه سنتی هانی کوان ضمن بازدید از محل اجرای طرحها با مدیران طرحهای ذکر شده دیدار و گفتگو کرد.

 

 رحیمی ضمن پیگیری مشکلات و موانع به مدیران طرحها اعلام کرد:گزارشی مکتوب همراه با مشکلات و موانع پیشرفت طرحهاو ارائه راهکارها و پیشنهادات را با هماهنگی فرماندار محترم پاوه برای وی ارسال کنند تا در استان با مدیران مرتبط با طرحها رایزنی های لازم جهت رفع مشکلات مطرح و پیگیری شود.

 

وی در حین بازدید از طرح ها از پتانسیل بالای منطقه اورامانات و شهرستان پاوه در جهت تولید و اشتغالزایی و همچنین وجود مناطق بکر و گردشگر پذیر روستای دشه به خوبی یاد کرد و خواستار توجه جدی مسئولین و جوانان به جهت طرحهایکار افرینی شد.

 

گفتنی است که طرح های کار آفرینی در روستای دشه شهرستان پاوه با اشتغالزایی ۲۰ نفر به صورت مستقیم از جمله طرحهای موفق در شهرستان می باشد.