ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:48

لزوم هوشیاری مردم در برابر وعده سودهای کلان/ دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی

لزوم هوشیاری مردم در برابر وعده سودهای کلان/ دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی

به گزارش سلام پاوه : رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم هوشیاری مردم در برابر وعده پرداخت سودهای کلان توسط افراد هشدار داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه پیش از ظهر امروز در شهرستان پاوه به پرونده کلاهبرداری میلیاردی در این شهرستان اشاره کرد […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم هوشیاری مردم در برابر وعده پرداخت سودهای کلان توسط افراد هشدار داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه پیش از ظهر امروز در شهرستان پاوه به پرونده کلاهبرداری میلیاردی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: فردی با این ادعاء که سودهای کلان به مردم خواهد داد مبالغی را از مردم جمع آوری کرده بود و قصد خروج از کشور را هم داشت و حتی با انتشار عکسی چنین وانمود کرده بود که به خارج از ایران، (ظاهرا ترکیه) رفته است که ماموران در رصدی هوشمندانه توانستند مشخص کنند؛ که او در خارج از استان و در یکی از مرزهای شمال غربی است و قصد خروج از کشور را دارد که با تلاش ماموران خوشبختانه دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد؛ نکته‌ای را که در اینجا باید تذکر داد این است که علی رغم اینکه بار‌ها گفته ایم، کسانی که در قبال به دست آوردن پول‌های مردم، به آنان وعده سودهای کلان می‌دهند، افرادی شیاد و کلاهبردار هستند، متاسفانه نمی‌دانیم چرا مردم به این توصیه‌ها توجه نمی‌کنند و هر از چندگاهی خبری مبنی بر کلاهبرداری‌های چند میلیاردی در سطح جامعه منتشر می‌شود…؟!
وی تاکید کرد؛ خود مردم باید هوشیار باشند و فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند.
عدالتخواه گفت: به عنوان یک قاعده گفته ایم اگر کسی از مردم به شیوه‌های مختلف وعده پرداخت سودهای کلان را داد و از مردم پول دریافت کرد، این گونه افراد قطعا کلاهبردارند.
عدالتخواه افزود: نمونه بارز این گونه کلاهبرداری‌ها که تا رقم ۶۰ میلیارد تومان هم تخمین زده شده، در همین شهرستان پاوه رخ داد که مطمئنا با آمدن همه شاکیان، ابعادی دیگر از این پرونده مشخص خواهد شد.

3 پاسخ برای “لزوم هوشیاری مردم در برابر وعده سودهای کلان/ دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی

  • نزول در تاریخ مرداد 3, 1396 گفت:

    خدا یی داروی کمیاب است همین استا د……ًً..کلاهبردار برای افراد نزول خوار انسان آگاه هیچ موقع کلمه نزول را یاداشت نخواهد کرد مگر پول آن

  • ناشناس در تاریخ مرداد 1, 1396 گفت:

    خدا کنه کلاهبردار دستگیر شده استاد…. نباشه

  • عادل رمضانی در تاریخ مرداد 1, 1396 گفت:

    سلام. این آقای کلاهبردار اسم نداره؟؟