س 28 فروردین 1403 ساعت 20:54

دادستان جدید شهرستان پاوه معرفی شد/عکس

دادستان جدید شهرستان پاوه معرفی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و برخی مقامات قضایی استان و شهرستان،دادستان جدید شهرستان پاوه معرفی شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:محمدرضا عدالتخواه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه افزود:مسئولیتها اعتباری و گذراست،هر کسی که برای رضای خدا به مردم […]

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و برخی مقامات قضایی استان و شهرستان،دادستان جدید شهرستان پاوه معرفی شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:محمدرضا عدالتخواه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه افزود:مسئولیتها اعتباری و گذراست،هر کسی که برای رضای خدا به مردم خدمت کند ماندگار خواهد بود لذا باید برای آخرت خویش و ماندگاری نیک دنیوی تلاش کنیم نه برای ماندن در پست و مسئولیت.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش و زحمات رئیس، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان پاوه گفت: این دادگستری در ارزیابی بازرسان قوه قضائیه به عنوان دادگستری پیشرو و الگو در استان معرفی شده است و باید برنامه و رویه این دادگستری به همه دادگستریهای استان تسری یابد.

 

وی در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات ابراهیم شریفی دادستان سابق،مسلم الماسی را به عنوان دادستان جدید شهرستان پاوه معرفی کرد.