ج 31 فروردین 1403 ساعت 09:38

اجرای تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند در پارک بلوار پاوه

اجرای تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند در پارک بلوار پاوه

به گزارش سلام پاوه :  تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند به کارگردانی و نویسندگی نرمین گیوچی برای دومین روز متوالی در پارک بلوار جانبازان پاوه با استقابل شهروندان به اجرا درآمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر خیابانی از جایگاه و تعریف خاصی برخوردار است که در کجا و برای چه کسانی اجرا می […]

به گزارش سلام پاوه :  تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند به کارگردانی و نویسندگی نرمین گیوچی برای دومین روز متوالی در پارک بلوار جانبازان پاوه با استقابل شهروندان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر خیابانی از جایگاه و تعریف خاصی برخوردار است که در کجا و برای چه کسانی اجرا می شود .این نوع نمایش در فضای باز و برای عموم مردم اجرا می شود و بر پایه مسایل روزمره جامعه اجرا می شودکه وجه اجتماعی دارد.

نمایش خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند به نویسندگی و کارگردانی خانم نرمین گیوه چی بانوی موفق هنر نمایش شهرستان پاوه می باشد که  این بار دست به قلم شد و طرح کارش پدران کولبری بود که بخاطر مشقات زندگی و نداشتن درآمد به کار سخت و جانفرسای کولبری روی آوردند.

 تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه میکنند و با حمایت شهرداری و انجمن فرهنگی و ادبی روجیار مریوان برای بازبینی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی که هرساله در شهرستان مریوان برگزار میشود در مدت چهل روز با تلاش مستمر گروه نمایش صنم تمرین و در دو روز در محل بلوار جانبازان شهرستان پاوه برای عموم مردم به اجرا در آمد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه که بعنوان یک حامی هنر و هنرمندان شهرستان پاوه برای این عزیزان در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آرزو موفقیت را دارد.

 

تصاویری از اجرای عصر امروز 

تئاتر خیابانی تئاتر خیابانی

تئاتر خیابانی

 

4 پاسخ برای “اجرای تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه می کنند در پارک بلوار پاوه

  • متین پیرصنعان در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    از همه ی برادرانی که در تئاتر بودند خسته نباشید می گویم

  • هنرمند در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    به بازیگران نمایش خسته نباشی میگم امیدوارم در جشنواره تئاتر مریوان موفق باشند

  • ساسان نقی زاده در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    با سلام.عرض ادب و احترام خدمت تمام کسانی که در اجرای این تئاتر خیابانی دخیل بوده اند.امیدوارم این چنین تئاترهایی در شهرستان تداوم داشته باشد.

  • ژوان در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    دەس وەشی پەی خاتوو نەرمینێ و ئاواتوو سەرکەوتەیی پەیشا. زەحمەت و هەوڵ دایشا یاگێو ستایێشینە. سپاسێوە تایبەت پەی گردوو ئا ئازیزا پاڵپشتێو هەرمانە فەرهەنگیەکانێ