پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:07

برتری پرگل دوستان پاوه مقابل تیم نوریاب / عکس

برتری پرگل دوستان پاوه مقابل تیم نوریاب / عکس

به گزارش سلام پاوه : در ادامه رقابتهای لیگ برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمانشاه تیم فوتبال دوستان پاوه حریف خود تیم نوریاب را با ۸ گل بدرقه کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته دوم رقابتهای لیگ برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمانشاه در گروه ب این مسابقات با دیدار تیم […]

به گزارش سلام پاوه : در ادامه رقابتهای لیگ برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمانشاه تیم فوتبال دوستان پاوه حریف خود تیم نوریاب را با ۸ گل بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته دوم رقابتهای لیگ برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمانشاه در گروه ب این مسابقات با دیدار تیم های  دوستان پاوه و نوریاب دو تیم همشهری پیگیری شد که در یک بازی پرگل تیم دوستان پاوه با رهبری سعدی بدری و سرپستی شاهو عظیمی موفق شد با نتیجه سنگین ۸ بر ۱ از سد دیگر تیم شهرستان پاوه نوریاب عبور کند و در جدول ۴ امتیازی شود.

در این بازی که در زمین چمن با کیفیت روستای نسمه از ساعت ۱۸ امروز برگزار شد برای تیم دوستان آقایان  میثم حمیدی ۲ گل، معین محمدی ۲ گل، پژمان احمدی ۲ گل، آروین رحمتی ۱ گل، پرهام مومنی ۱ گل را به ثمر رساندند و تک گل تیم نوریاو را نوید رضایی به ثمر رساند.

گفتنی است دو تیم دوستان و نوریاب پاوه در گروه ب این مسابقات با نمایندگانی از شهرهای سرپل ذهاب ، کنگاور و سنقر هم گروه می باشند و تیم نوریاب در هفته اول استراحت داشت و در هفته دوم مقابل دوستان شکست خورد. و تیم دوستان نیز در بازی نخست به تساوی دست یافت و هفته دوم را با برتری پشت سر گذاشت.