پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:32

اکران فیلم کمدی”اکسیدان”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم کمدی”اکسیدان”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((اکسیدان))از روز شنبه ۲۴ تیرماه در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:این فیلم دومین فیلم حامد محمدی در مقام کارگردان اثری کمدی است که تابه حال در گیشه موفق ظاهر شده است”اکسیدان”با مضمون جدید و نقش‌آفرینی بازیگران خوب عرصه […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((اکسیدان))از روز شنبه ۲۴ تیرماه در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:این فیلم دومین فیلم حامد محمدی در مقام کارگردان اثری کمدی است که تابه حال در گیشه موفق ظاهر شده است”اکسیدان”با مضمون جدید و نقش‌آفرینی بازیگران خوب عرصه کمدی،مخاطبان را جذب کرده و خیلی زود وارد باشگاه میلیاردی‌ها شده است.

 

وی افزود:این فیلم به مشکلات اخذ ویزا و راه‌های غیر قانونی که برخی از جوانان برای گرفتن روادید به آنها متوسل می شوند در قالب اثری طنز اشاره دارد.

این فیلم با نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی و بازیگرانی چون:امیر جعفری،جواد عزتی،شقایق دهقان،شبنم مقدمی،رضا بهبودی،لیندا کیانی،علیرضا استادی و وحید آقاپور در ان هنرنمایی میکنند تهیه شده است.

حامدمحمدی کارگردان فیلم در بخشی از گفت و گویی در مورد این فیلم اعلام کرده است:مردم تا حدودی خسته شدند و شرایط مالی بد و مشکلات اقتصادی زیاد است،به عنوان یک شهروند و کسی که در هنر و فیلمسازی فعالیت دارم سعی کردم دو ساعت حواس مردم به سمت دیدن”اکسیدان”بیاورم و حالشان را خوب کنم و بگویم که می توان خندید می توان از مشکلات فاصله گرفت.

افشین علیار منقد سینما که در سایت سلام سینما آمده است درباره فیلم اکسیدان نوشته است:اکسیدان دومین فیلم حامد محمدی کمدی موفقی است که توانسته با رعایت مختصات ساختاری از تماشاگران خنده بگیرد.اکسیدان بر پایه و اصول کمدی شکل گرفته و این مهم‌ترین ترین امتیاز فیلم محسوب می شود اکسیدان به ابتذال نمی رسد هجو گویی نمی کند و راه درستی را در پیش می گیرد. قصه جذابی برای خلق لحظات کمیک دارد که به درستی به آن پرداخت شده این فیلم با کمدی ظریف و جا افتاده اش گاهی هم کنایه سیاسی می زند و گاهی هم به مذهب نزدیک می شود.

گفتنی است فیلم کمدی” اکسیدان از شنبه ۲۴ تیرماه لغایت ۶ مرداد(۲۸ و ۲۹ تیر سینما تعطیل است) در دو سانس و در ساعات ۱۷ و ۲۲ در سینما فرهنگ پاوه برای علاقه مندان به هنر هفتم اکران می شود.