پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:34

برخی مناطق و اماکن طبیعی روستای دزآور شهرستان پاوه پاکسازی شد/عکس

برخی مناطق و اماکن طبیعی روستای دزآور شهرستان پاوه پاکسازی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:جمعی از اهالی طبیعت دوست روستای دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه روز پنج شنبه ۲۲تیرماه ۹۶ در یک اقدام فرهنگی و محیط زیستی به مناسب روز بدون کیسه نایلکس اقدام به پاکسازی قسمتهایی از چشمه ساران و مناطق طبیعی و گردشگری این روستای زیبا و دیدنی نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: به […]

به گزارش سلام پاوه:جمعی از اهالی طبیعت دوست روستای دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه روز پنج شنبه ۲۲تیرماه ۹۶ در یک اقدام فرهنگی و محیط زیستی به مناسب روز بدون کیسه نایلکس اقدام به پاکسازی قسمتهایی از چشمه ساران و مناطق طبیعی و گردشگری این روستای زیبا و دیدنی نمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: به مناسبت ۲۱تیرماه روز بدون کیسه نایلکس جمعی از اهالی روستای دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه به منظور ترویج فرهنگ ارزش گذاشتن به طبیعت و اماکن سیاحتی و گردشگری و نیز آثار مخرب و زیان آور استفاده از کیسه‌های نایلونی،قسمتهایی از چشمەها و کوهستان ها و اماکن سیاحتی این روستای زیبا را که یکی از نقاط پربازدید جهت گردشگری و سیاحت مهمانان و گردشگران به شمار می آید،از کیسه‌های نایلونی و پلاستیکی و زبالە پاکسازی کردند.

همایون محمد نژاد از شرکت کنندگان در این اقدام محیط زیستی گفت :این اقدام با هدف  ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه زیان های بهداشتی و محیط زیستی ناشی استفاده از کیسه های پلاستیکی ، فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست و ارج نهادن به طبیعت دانست.

وی گفت : در این حرکت خودش محیط زیستی نقاط و اماکنی از جمله تفرجگاه دالانی،هانەو وری،هانە وەژنانی،گمالی،هانەو بازیانەقوولی،هانەو زازەرای،هامنو،دولانا با تلاش بیش از ۱۹ نفر از علاقمندان به طبیعت پاکسازی شد.

گفتنی است به منظور فرهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش شهروندان در زمینه مضرات استفاده از کیسه‌های نایلونی، ۲۱ تیر ماه از سوی طرفداران محیط زیست روز بدون کیسه نایلکس نامگذاری شده است. ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه زیان های بهداشتی و محیط زیستی استفاده از کیسه های پلاستیکی از جمله اهداف مهم نامگذاری روز بدون نایلکس بوده است.

 

 

 

 

 

 

5 پاسخ برای “برخی مناطق و اماکن طبیعی روستای دزآور شهرستان پاوه پاکسازی شد/عکس

  • متین پیرصنعان در تاریخ تیر 25, 1396 گفت:

    از تمام عزیزانی که طبیعت ها را تمیز می کنند ممنون انهاهستم

  • سیامک در تاریخ تیر 24, 1396 گفت:

    د هستا وهش کاره که تان فره وه ش بیه ن تایوه ت دالانی

  • رحیمی در تاریخ تیر 24, 1396 گفت:

    ضمن تشکر و خسته نباشیداز دوستداران طبیعت و فعالان محیط زیست روستایی زیبای زاور.
    از بخشداری محترم نوسود و اداره منابع طبیعی و نیز مرکز بهداشت شهرستان و سایر ادارت مربوطه در خواست و استدعا داریم که با توجه به اهمیت موضوع نسبت به دفع زباله که در مسیر هانه گرمله به صور ت ناخوشایند پراکنده وبه عنوان محل دفن زباله بدون نظرات کارشناسی در نظر گرفته شده جمع آوری و نامناسب در انجاپخش میشودو سبب بوی نامتبوع گردیده نسبت به دفن آن به طور اساسی اقدام نمایندو ساماندهی شود امید است ترتیب اثر داده شود

  • محمد عارف رمضانی در تاریخ تیر 23, 1396 گفت:

    از تمامی عزیزانی که در این اقدام خود جوش محیط زیستی مشارکت نمودند تشکر و قدردانی میشود.

  • صادقیانی در تاریخ تیر 23, 1396 گفت:

    سلام خدمت تمام دوستان وطرفداران طبیعت
    ازهموطنان فعال بی آلایش پر تلاش و نوع دوست تشکر و سپاس فراوان دارم فعالان روستا همگی خسته نباشید …