ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:12

زنان اساس و پایه سلامت جامعه هستند

زنان اساس و پایه سلامت جامعه هستند

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه زنان را اساس و پایه سلامت جامعه دانست و گفت:افراد جامعه سالم تربیت شدگان دامن زنان باعفاف وحجاب است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادرقادری در همایش بزرگ عفاف و حجاب که با عنوان گردهمائی حفظ حریم خانواده و با حضور قشرهای مختلف زنان و مسئولان شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه زنان را اساس و پایه سلامت جامعه دانست و گفت:افراد جامعه سالم تربیت شدگان دامن زنان باعفاف وحجاب است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادرقادری در همایش بزرگ عفاف و حجاب که با عنوان گردهمائی حفظ حریم خانواده و با حضور قشرهای مختلف زنان و مسئولان شهرستان پاوه برگزارشد به تشریح نقش زن در جامعه پرداخت.

 

امام جمعه پاوه با استناد به آیات الهی و احادیث نبوی به نقش و جایگاه عفاف و حجاب و پوشش زنان در نحوه تربیت و پرورش فرزندان اشاره کرد و بر ایفای این نقش کلیدی تأکید نمود.

 

ماموستا ملا قادرقادری با اشاره به نقش کلیدی زنان در سلامت جامعه وخانواده گفت هرگز نمیتوانیم جامعه ای سلامت داشته باشیم مگر اینکه همسران،دختران ومادرانمان به ما کمک کنند.


وی یکی از برنامه های ورسالت پیامبران الهی را مبارزه با طاغوت عنوان کرد وگفت یکی از اثار طاغوت ابتذال وعدم رعایت عفاف وحجاب وشئون اسلامی بوده است که پیامبران بر مقابله با آن تأکید کرده اند.


امام جمعه پاوه افزود طاغوت وطاغوتیان همواره در طول تاریخ نقطه مقابل پیامبران ورسالت آنها بوده اند که در این نبرد پیامبران عفت وحجاب را توصیه نموده وطاغوتیان لجام گسیختگی وبی حجابی را ترویج کرده اند.


ماموستا قادری زن را پایه واساس سلامت در جامعه وخانواده دانست و گفت:هر اندازه و میزانی که این اساس و پایه استحکام بیشتری داشته باشد سلامت جامعه بیشتر ومستحکمتر خواهد بود.


وی بدترین وضعیت برای هر فرد وجامعه ای را وجود فقر و نداری دانست وگفت بستر وزمینه بسیاری از ناهنجاریهای جامعه همین فقر و نداری است وبدتر از آن امراض فکری است.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام گفت دشمنان با تمام توان فرهنگی و رسانه ای خود بسیج شده اند تا فکر و اندیشه و اعتقادات جوانان و فرزندان مارا بیمار و مسموم کنند لذا باید فرهنگیان در مدارس و آموزش و پرورش ،علما در مساجد و مسئولان در ادارات تلاش کنند تا دشمنان نتوانند در رسیدن به هدف خود موفق شوند.


پیش از سخنان امام جمعه پاوه سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در استحکام بنیان خانواده ها و جامعه مصالبی بیان کرد.

 


در پایان از زنان نمونه در بخشهای مختلف اداری، کارآفرینی در راستای عفاف وحجاب با اهدای لوح وهدایایی قدردانی شد.