پ 30 فروردین 1403 ساعت 12:41

معاون فرماندارپاوه : عفاف و حجاب موجب استحکام بنیان خانواده وجامعه هستند

معاون فرماندارپاوه : عفاف و حجاب موجب استحکام بنیان خانواده وجامعه هستند

به گزارش سلام پاوه : سید نجیب میرانی  در نشست با مسئولان ادارات و نمایندگان بانوان آنها گفت عفاف وحجاب از پایه های اساسی استواری و استحکام جامعه هستند وبه همین دلیل همواره مورد تهاجم گسترده دشمنان دین بوده و هستند . وی تصریح کرد دشمن متوجه این مهم شده است که بهترین راه برای […]

به گزارش سلام پاوه : سید نجیب میرانی  در نشست با مسئولان ادارات و نمایندگان بانوان آنها گفت عفاف وحجاب از پایه های اساسی استواری و استحکام جامعه هستند وبه همین دلیل همواره مورد تهاجم گسترده دشمنان دین بوده و هستند .


وی تصریح کرد دشمن متوجه این مهم شده است که بهترین راه برای نفوذ در جامعه اسلامی تهاجم به عفاف وحجاب در آن جامعه وسست کردن اعتقادات وباورهای مسلمانان ودر نهایت فروریختن مستحکمترین سپر جامعه اسلامی است.معاون فرماندار پاوه


معاون فرماندار پاوه بابیان اینکه اگر فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات وآسیب های اجتماعی از بین خواهد رفت افزود پوشش در زنان ومردان یکی از راهبردهای اساسی در حفظ اصالت ووهویت جامعه اسلامی است.


سید نجیب میرانی افزود شهرستان پاوه با وجود مرزی بودن ودر معرض مستقیم تهاجم دشمنان بودن همواره در زمینه عفاف وحجاب در کشور سرآمد بوده است واین مهم به واسطه اعتقادات وباورهای دینی مردم این دیار است .


وی با اشاره به تهدیدهای پیش روی جامعه اسلامی به افزایش آمار طلاق وکاهش ازدواج اشاره کرد وگفت آمار طلاق در شهرستان پاوه به واسطه وجود دفترخانه های سیار غیر واقعی است.


معاون فرماندار پاوه گفت مقرر شد اداره ثبت اسناد شهرستان نسبت به ایجاد تمهیدات لازم برای رفع این نقیصه مهم واعلام آمار واقعی طلاق وازدواج در شهرستان اقدام گردد.


در ابتدای این نشست جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه به اهمیت عفاف وحجاب در جامعه اشاره کرد وگفت عفاف وحجاب سپر مستحکمی در مقابل دیدگان ناپاک است .


سرهنگ ارسلان سلطان قلی در ادامه به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان پاوه پرداخت.

وی دیدار با ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه پاوه ، برگزاری گردهمایی بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده ،برگزاری نشست عفاف وحجاب،کرامت انسانی وحقوق شهروندی وبرنامه های فرهنگی،ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان پاوه عنوان کرد.