ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:31

اولین جلسه هماهنگی کارگروههای تدوین مطالبات اورامانات برگزار شد/عکس

اولین جلسه هماهنگی کارگروههای تدوین مطالبات اورامانات برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه کارگروههای تدوین مطالبات شهرستانهای اورامانات با حضور فعالان اصلاح طلب عصر روز گذشته ۱۸ تیرماه ۹۶در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حسن قادری در ابتدا به عنوان نماینده کارگروه پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک مجدد به ملت اورامانات به خاطر انتخاب دکتر حسن […]

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه کارگروههای تدوین مطالبات شهرستانهای اورامانات با حضور فعالان اصلاح طلب عصر روز گذشته ۱۸ تیرماه ۹۶در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حسن قادری در ابتدا به عنوان نماینده کارگروه پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک مجدد به ملت اورامانات به خاطر انتخاب دکتر حسن روحانی گفت:هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی و تبادل نظر پیرامون ارائه مطالبات مردم اورامانات به مسئولان و ضرورت پیگیری آنها می باشد.

وی افزود:اورامانات با پیشینه تاریخی همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته است که مردم در انتخابات اخیر با رای خود تداوم دولت تدبیر و امید را خواستار شدند.

قادری افزود:امید است که با شروع دوره چهار ساله آینده دکتر روحانی شاهد رفع محرومیت ها،کاستی ها ، رونق و شکوفایی منطقه اورامانات باشیم.

وی هدف از این جلسه را هماهنگی در بین ۴ شهرستان منطقه اورامانات دانست و گفت:به خاطر حرکت اصلاح طلبی و تداوم تفکر اعتدالی در منطقه و به امید اینکه با همفکری و مشورت نیروهای توانمند و کارامد و تبادل تجربیات دولتمردان در این کارگروه بتوانیم قدمی در مسیر توسعه پایدار در اورامانات برداریم.

در این نشست از هر شهرستان از اورامانات بجز روانسر ۵ نفر شرکت داشتند همچنین دکتر رستم جلالی و دکتر عرفان پیرصاحب به نمایندگانی از اصلاح طلبان جامعه اهل سنت کرمانشاه، شرکت فعال داشتند.

گفتنی است دراین نشست،اعضا برای هر شهرستان ۳کرسی در کارگروه مشورتی مطالبات اورامانات و یک کرسی به عنوان دبیرخانه را به تصویب رساندند و مقرر گردید جهت سرایت دادن اهداف این کارگروه به لایه های اجتماعی،شخصیت ها و افراد متنفذ بیشتری را درگیر پیگیری حقوق شهروندان نمود و ازسویی با دعوت از کارشناسان و متخصصان در جلسات این کارگروه ها، بار کارشناسی آن را افزایش داد.

خاطر نشان می سازد دومین نشست این کارگروه، اوایل مرداد ماه به میزبانی شهرستان روانسر برگزار خواهد شد.

3 پاسخ برای “اولین جلسه هماهنگی کارگروههای تدوین مطالبات اورامانات برگزار شد/عکس

  • شهروند در تاریخ تیر 21, 1396 گفت:

    الکی خوشیم

  • پاوه ای در تاریخ تیر 20, 1396 گفت:

    این گروه توسط چه کسی انتخاب شده اند و برای ما توضیح دهند هدف انها چیست و ایا میتوانند کاری انجام دهنددر این شهر چه انسانهایی پیدا میشوند که ادعای تعیین تکلیف میکنند و خود را ریس میدانند

  • شهروند در تاریخ تیر 19, 1396 گفت:

    ضمنسلام واحترام ان شالله این کار گروه مانند شورای توسع  نباشد و دارای وجاهت قانونی باشد