پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:57

فرماندار پاوه: دهیاران اساس توسعه در روستاها هستند

فرماندار پاوه: دهیاران اساس توسعه در روستاها هستند

 به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: توجه بیشتر به دهیاران به عنوان ارکان و اساس ایجاد اشتغال و توسعه در روستاها مهم و حائز اهمیت است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری […]

 به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: توجه بیشتر به دهیاران به عنوان ارکان و اساس ایجاد اشتغال و توسعه در روستاها مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد، تلاش برای افزایش آگاهی مردم روستاها و توجه به دهیاران به عنوان ارکان توسعه را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال باید از روستاها شروع شود، تا توسعه اتفاق بیفتد، افزود: در عصر کنونی توسعه مستلزم علم و آگاهی است و این مهم نیازمند مطالعه و مسلح شدن به علم روز است.

وی اظهار کرد: مادامی که مدیران تغییرناپذیر و ساکن باشند، موفق نخواهند شد و همین تغییرنکردن و ثابت ماندن مدیران موجب رکود در اشتغال و توسعه در جامعه شده است.

ایده پور افزود: مدیران باید همراه با تغییرات جامعه به علم روز مسلط و مسلح شوند تا بتوانند منشاء خدمت به مردم و حرکت جامعه به سمت پیشرفت، تعالی و ترقی شوند.

در ادامه این جلسه ۲ طرح توسعه کارخانه تولید بتن آماده و خرید تجهیزات ناوگان حمل و نقل و عمومی به تصویب رسید.

ایده پور افزود: برای اجرای این طرح ها که ۱۵ نفر اشتغالزایی دارند، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد