ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:55

مجمع عمومی سالانه انجمن ژیانه وه پاوه با انتخاب هیئت مدیره جدید برگزار شد/تصاویر

مجمع عمومی سالانه انجمن ژیانه وه پاوه با انتخاب هیئت مدیره جدید برگزار شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:ششمین جلسه مجمع عمومی انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)با حضور فعالین اجتماعی دیروز در ساعت ۱۸ عصر در سالن امتحانات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دبیر انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه در ابتدا از حضور پرشور افراد حاضر در جلسه تقدیر نمود و آن را مایه مباهات […]

به گزارش سلام پاوه:ششمین جلسه مجمع عمومی انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)با حضور فعالین اجتماعی دیروز در ساعت ۱۸ عصر در سالن امتحانات آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دبیر انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه در ابتدا از حضور پرشور افراد حاضر در جلسه تقدیر نمود و آن را مایه مباهات دانست و گفت:هدف این انجمن آگاهی بخشی در جامعه و ایجاد انگیزه در بین مردم در جهت پیشگیری از اعتیاد دانست و گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده انجمن در سالهای ۹۴ و ۹۵ ارائه داد.

سعدی سپنجی در ادامه اعلام کرد:روش اجرایی انجمن ژیانه وه برگزاری کلاس های آموزشی،همایش ها و مراسمات گوناگون با مباحث علمی در جهت کاهش تقاضا،جذب جوانان در فعالیت های فرهنگی از طریق اجرای برنامه های متنوع ورزشی،هنری و …و همسوئی با ادارات مرتبط در جهت پیشگیری از اعتیاد عنوان نمود.

در ادامه جهت فعالیت بهتر انجمن ژیانه وه پیشنهاد هایی در جهت اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه که افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره از ۷ به ۹ نفر و همچنین انتخابات و تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرس برای ۲ سال پیشنهاد داده شد که مورد قبول اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و تصویب شد.

سپس افرادی داوطلبانه جهت عضویت و انتخاب در هیئت مدیره انجمن ژیانه وه ثبت نام نمودند که پس از رای گیری به ترتیب افراد ذیل برای فعالیت در انجمن برگزیده شدند:

۱-محمد ابراهیمی ۷۵ رای//۲-سعدی سپنجی ۷۲ رای//۳-قاسم اسدی ۵۶ رای//۴-سلیمان علیزاده ۵۳ رای//۵-سامان مرادی ۵۲ رای//۶-نعیمه طبیب زاده ۵۲ رای//۷-سید فصیح صادقی ۵۱ رای//۸-امیر حاتمی ۴۷ رای// ۹-شیوا یوسفی ۴۷ رای//بازرس انجمن:مربوط محمدی