پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:49

تصادف در محور باینگان منجر به کشته شدن یک نفر شد

تصادف در محور باینگان منجر به کشته شدن یک نفر شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: در برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک نفر عابر پیاده در محور بخش باینگان(روستای میوان )شهرستان پاوه یک نفر جان خود را از دست داد. سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه در برخورد یک دستگاه […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: در برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک نفر عابر پیاده در محور بخش باینگان(روستای میوان )شهرستان پاوه یک نفر جان خود را از دست داد.سرهنگ ملکی

سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه در برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک نفر عابر پیاده در نزدیکی روستای میوان بخش باینگان شهرستان پاوه منجر به کشته شدن یک نفر شد .

 

وی افزود: یک دستگاه پژو سواری در مسیر گردنه شمشیر به بخش باینگان بدلیل انحراف به سمت حواشی جاده، در نزدیکی روستای میوان با یک نفر عابر پیاده برخورد کرد و پس از آنکه راننده خودرو که اهل شهر بانه وره می باشد، فرد مصدوم را به بیمارستان قدس پاوه انتقال میدهد. که متاسفانه فرد مجروح جان خود را از دست می دهد.

 

سرهنگ ملکی گفت: در پی این تصادف، یک مرد جوان به اسم فاروق صوفی که اهل شهرستان جوانرود و ساکن کرمانشاه است، در بیمارستان قدس پاوه فوت می شود.

 

گفتگو از یاور اسکات مدیر مسئول سایت هزارماسوله