ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:22

آغازعملیات توسعه و تعریض پل روستاهای دوریسان و دره بیان

آغازعملیات توسعه و تعریض پل روستاهای دوریسان و دره بیان

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از آغاز عملیات توسعه و تعریض پل در روستاهای دوریسان و دره بیان بخش مرکزی پاوه خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: عملیات توسعه و تعریض پل روستاهای دوریسان و دره بیان بخش مرکزی پاوه […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از آغاز عملیات توسعه و تعریض پل در روستاهای دوریسان و دره بیان بخش مرکزی پاوه خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: عملیات توسعه و تعریض پل روستاهای دوریسان و دره بیان بخش مرکزی پاوه با توجه به قوس افقی تند و حادثه خیز بودن این نقطه شروع شده است.

شهریاری افزود:به همین دلیل با توجه به هماهنگی صورت گرفته با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه پل مذکور به میزان حداقل ۶ متر از سمت پایین دست توسعه می یابد.

 

وی افزود:پل روستای دره بیان با توجه به قرار گرفتن آن روی پیچ از دو طرف پایین دست و بالا دست به میزان حداقل ۴ متر تعریض میشود و اصلاحات این دو پل توسط کارشناسان اداره طراحی و نظارت می شود.

شهریاری ادامه داد و گفت: هزینه تقریبی توسعه هر دو پل حدود ۹۵۰ میلیون ریال(۹۵ میلیون تومان)می باشد که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نظر تا اوایل شهریورماه به بهره برداری می رسد.