ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:21

تاکنون یک نفر مالباخته اقدام به شکایت در مراجع قضائی کرده است

تاکنون یک نفر مالباخته اقدام به شکایت در مراجع قضائی کرده است

به گزارش سلام پاوه : براساس شنیده ها و خبرهای دریافتی، کلاهبرداری بزرگی در شهرستان پاوه در چند روز اخیر اتفاق افتاده است که نقل محافل و مجالس شده است. که موضوع را فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه تشریح کرد. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با تایید خبر فوق اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : براساس شنیده ها و خبرهای دریافتی، کلاهبرداری بزرگی در شهرستان پاوه در چند روز اخیر اتفاق افتاده است که نقل محافل و مجالس شده است. که موضوع را فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه تشریح کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با تایید خبر فوق اظهار داشت: در این رابطه تنها یک نفر شاکی است که شکایت خود را تحویل مراجع قضایی داده است و آن هم مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان بوده است که رسما شکایت کرده است .

سرهنگ حمید رضا ملکی اقزود: شخص مذکور علاوه بر شهرستان پاوه در چند شهر دیگر نیز اقدام به کلاهبرداری کرده است و هنوز مبلغ دقیق این کلاهبرداری مشخص نیست و شاکیان این موضوع به طور رسمی در مراجع قضایی اقدام به شکایت نکرده اند.

وی گقت: هیج فرد دیگری در این رابطه شکایت رسمی نکرده و اگر هم موردی وجود داشته باشه در بین خود آن فرد با مالباختگان پاوه می باشد که در پوشش خرید زمین و املاک اقدام به دریافت وجه نقد و ربا و نزول از مردم کرده است.

سرهنگ ملکی ادامه داد: فرد متشاکی نیز ، هم اکنون در شهرستان نمی باشد و از پاوه خارج شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه هم اشخاصی در شهرستان اعلام کرده اند که فرد متشاکی چندین میلیون و گاها وجه نقد میلیاردی از یک نفر را دریافت کرده است اما این افراد تاکنون شکایت خود را به مراجع قضایی اعلام نکرده اند.

حال باید دید چرا مالباختگان تا به این لحظه حاضر به شکایت در مراجع قضائی نشده اند. گفتنی است رسانه های محلی شهرستان روز گذشته براساس شنیده ها پرده از این کلاهبرداری برداشتند و امروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه این خبر را رسما تایید کرد.

گفتگو از یاور اسکات مدیر مسئول سایت هزارماسوله

4 پاسخ برای “تاکنون یک نفر مالباخته اقدام به شکایت در مراجع قضائی کرده است

  • شهروند در تاریخ تیر 18, 1396 گفت:

    همیشه قضاوت رابه خدابسپاریم
    چون بی عیبترین وقاطع ترین قضات خوداوست.
    باالتماس تفکر.
    قطعااین کلاهبرداری عواقب زیادی برای همه ما خواهدداشت.

  • ناشناس در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    هر کی پول……… بده اخرش همین میشه از خجالت نمیتانند شکایت کنند

  • ریبوار در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    باسلام .خوب شداتفاقا ……. دیارپاک پاوه رو که خون بعضیا روتوشیشه کرده بودن نقره داغ کرد.

  • ن م در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    خلایق را هر چه لایق