پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:25

ماموستا قادری با صدور پیامی از اظهار محبت عموم مسئولان و مردم شریف منطقه تقدیر کرد

ماموستا قادری با صدور پیامی از اظهار محبت عموم مسئولان و مردم شریف منطقه تقدیر کرد

به گزارش سلام پاوه:ماموستا قادری با صدور پیامی،ازعموم عزیزانی که به شیوه های مختلف، نسبت به انتخاب ایشان بعنوان قاضی نمونه کشوری ابراز محبت و خوشحالی کرده بودند،تقدیر و تشکر کردند.متن پیام در ادامه آمده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:به دنبال انتخاب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و رئیس دادگاه کیفری ۲ […]

به گزارش سلام پاوه:ماموستا قادری با صدور پیامی،ازعموم عزیزانی که به شیوه های مختلف، نسبت به انتخاب ایشان بعنوان قاضی نمونه کشوری ابراز محبت و خوشحالی کرده بودند،تقدیر و تشکر کردند.متن پیام در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:به دنبال انتخاب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و رئیس دادگاه کیفری ۲ پاوه بعنوان قاضی نمونه کشوری، سیل پیامهای اظهار محبت و خوشحالی مسئولان محترم و مردم شریف نقاط مختلف کشور و بخصوص مناطق کردنشین و مردم نجیب اورامانات را شاهد بودیم.در همین راستا و بمنظور تقدیر از این محبت بی سابقه،حاج ماموستا قادری روز جمعه با صدور پیامی از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«منَ لَم یَشکُرِ المَخلوق لَم یَشکُرِ الخالِق »

اینک که در سایه الطاف بیکران الهی و دعای خیر مردم نیک‌سرشت این دیار، توفیق حاصل شد و از سوی مسئولان محترم دستگاه قضاء به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب شدم؛ به شکرانه این توفیق، رب جلیل را شاکر و متواضعانه از ریاست محترم کل قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی‌لاریجانی و جناب مستطاب آقای دکتر عدالتخواه رئیس‌ محترم کل دادگستری استان کرمانشاه، سپاسگزار و در مقابل سیل پیام‌های اظهار خوشحالی و خرسندی که دریافت نموده‌ام به مصداق «وَ مَن یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ» خاضعانه سجده شکر به جای می آورم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم، به پاس قدردانی از ابراز محبت و اظهار خوشحالی عموم مردم شریف مناطق کردنشین و بخصوص مردم عزیز اورامانات – پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی – و مسئولان محترم این دیار، مراتب امتنان و تقدیر و تشکر خویش را از محضر فرد فرد این عزیزان که به شیوه‌های مختلف اعم از نصب بنر، تماس تلفنی، ارسال پیامک، ارسال پیام از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام دفتر، ارسال پیام در فضای مجازی و سایت‌های محلی و یا با حضور خود، خوشحالی خویش را از این امر ابراز داشته‌اند، اعلام نمایم؛ از محبت همه عزیزان بی‌نهایت سپاسگزار و ممنون هستم.

خداوند به تمامی دوستان عزیز، اجر جزیل عطا فرماید.

با تشکر مجدد

قادری

امام‌ جمعه و رئیس دادگاه کیفری ۲ پاوه

2 پاسخ برای “ماموستا قادری با صدور پیامی از اظهار محبت عموم مسئولان و مردم شریف منطقه تقدیر کرد

  • هیروی در تاریخ تیر 18, 1396 گفت:

    با سلام خدمت حاج ماموستا انشاا… خداوند شمارا برای ما نگه دارد موفق وموید وپیروز باشید

  • رضایزدانبخش در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    اظهار خوشحالی ومحبت مردم در برابر این موفقیت بزرگ کاری جزوظیفه نبود. این شادی بزرگ که نسیب مردم شریف پاوه واورامانات گشت نتیجه تلاشهای پایان ناپذیر امام جمعه گرانقدرمان ماموستا ملاقادرقادری میباشد که جای تشکر وقدردانی بیشتری دارد