ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:51

مانور آمادگی اداره برق پاوه با هدف مدیریت مصرف برق برگزار شد

مانور آمادگی اداره برق پاوه با هدف مدیریت مصرف برق برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره برق شهرستان پاوه از برگزاری مانور با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان وهوای گرم موجود خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:خلیل خوشرو به هنگام برگزاری این مانور هدف از اجرای آن راآمادگی برای مقابله با قطعی های احتمالی برق با توجه به مصرف بالا به ویژه در […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره برق شهرستان پاوه از برگزاری مانور با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان وهوای گرم موجود خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:خلیل خوشرو به هنگام برگزاری این مانور هدف از اجرای آن راآمادگی برای مقابله با قطعی های احتمالی برق با توجه به مصرف بالا به ویژه در زمان اوج عنوان کرد.

 

رئیس اداره برق شهرستان پاوه با اشاره به هوای گرم حاکم برجو شهرستان وافزایش بار مصرف در زمان اوج که بصورت بی سابقه ای به ۱۶/۲مگاوات رسیده است گفت :به منظور نشان آمادگی نیروها و امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با خاموشی های احتمالی اقدام به برگزاری مانور نمودیم.

 

 

خلیل خوشرو از همشهریان خواست تا ضمن مدیریت مصرف از روشن نمودن وسایل برقی غیر ضروری در زمان اوج مصرف جدا خوداری نمایند تا شاهد قطع برق و ایجاد مشکلات برای آنها واداره برق نباشیم.

 

 

وی تصریح کرد:در صورت وقوع بحران و قطعی برق این ادار ه با بهره گیری از تلفن همراه خط ثریا ومولد های اضطراری موجود در اداره برق شهرستان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستیم.

 

 

رئیس اداره برق پاوه اظهاد کرد:میزان برق مصرفی به میزان ۲/۱۶مگاوات در تیرماه در شهرستان پاوه در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است.

 

 

وی افزود:اداره برق شهرستان در صورت قطعی احتمالی برق در شهر ، این اداره استفاده از مولد های اضطراری شهر را در دستورکار خود دارد.

منبع:روابط عمومی فرمانداری

 

4 پاسخ برای “مانور آمادگی اداره برق پاوه با هدف مدیریت مصرف برق برگزار شد

  • باینگان N.NV در تاریخ تیر 18, 1396 گفت:

    باسلام وخسته نباشید خدمت کلیه کارگران وکارکنان زحمت کش اداره برق انصافا” تماما” زحمت کش هستند.وباشتاختی که ازآقای خوشرو دارم مردعمل وکارهستند ازخدا می خواهم به همه زحمتکشان اداره برق شهرستان سلامتی همراه باعمربابرکت عطا فرماید. آمین

  • بی ادعا در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    با عرض سلام وسپاس خدمت جناب آقای خوشرو ریس محترم برق وپرسنل گرامی که در هرشرایط جوی بنحواحسن جهت آسایش مردم در تلاش هستند تشکر وقدرانی می شود

  • ناشناس در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    شهرستان پاوه یکی از شهرستان های بافرهنگ مصرف بهینه برق دراستان می باشد .فرهنگ بومی منطقه وفضایل اخلاقی مردم واعتقاد دینی آنها باعث رعایت الگوی مصرف می باشد .
    به نظر میرسد نیازی به مانور نباشد
    این صرفا یک وظیفه اداری است که نسبت به مردم دارید

  • مظفراخگر در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، عرض سلام وخسته نباشید وخدا قوت خدمت جناب آقای خوشرو مدیریت ساعی وپرتلاش اداره برق پاوه وهمچنین به تمامی همکاران وخدمتگزاران وکلیه عو امل تحت تصدی ایشان عرض ادب وخسته نباشید دارم امیدوارم باتوکل به خدا درتمامی مراحل زندگی موفق وسربلند وتندرست باشید