پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:25

رقابت ۱۴۳۳ داوطلب پاوه ای برای ورود به موسسات آموزش عالی آغاز شد

رقابت ۱۴۳۳ داوطلب پاوه ای برای ورود به موسسات آموزش عالی آغاز شد

به گزارش سلام پاوه:رقابت ۱۴۳۳ داوطلب پاوه ای همزمان با برگزاری کنکور سراسری سال ۹۶، برای ورود به موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز (پنجشنبه ۱۵ تیر) آغاز شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:از مجموع متقضایان ورود به موسسات آموزش عالی کشور در استان کرمانشاه، ۵۳ درصد آن ها را بانوان و ۴۷ […]

به گزارش سلام پاوه:رقابت ۱۴۳۳ داوطلب پاوه ای همزمان با برگزاری کنکور سراسری سال ۹۶، برای ورود به موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز (پنجشنبه ۱۵ تیر) آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:از مجموع متقضایان ورود به موسسات آموزش عالی کشور در استان کرمانشاه، ۵۳ درصد آن ها را بانوان و ۴۷ درصد نیز آقایان تشکیل می دهند.

 

بیشترین متقاضیان شرکت در آرمون سراسری سال ۹۶ در شهرستان پاوه مربوط به رشته علوم تجربی با ۶۲ درصد شرکت کننده است.همچنین در گروه های آزمایشی ریاضی ۷۸ داوطلب، علوم انسانی ۱۹۰ داوطلب،هنر ۶۸ داوطلب و زبان های خارجه نیز ۲۰۸ داوطلب شرکت کرده اند.

 

آزمون سراسری امسال در ۲ روز برگزار می شود که در صبح روز اول(پنجشنبه)آزمون داوطلبان رشته های علوم ریاضی و علوم انسانی و در بعدازظهر این روز هم آزمون رشته هنر بعمل خواهد آمد.

در صبح روز دوم(جمعه ۱۶ تیر) نیز داوطلبان رشته علوم تجربی و در بعد ازظهر این روز هم داوطلبان رشته زبان های خارجی باهم رقابت می کنند.

آزمون سراسری کنکور امسال شهرستان پاوه در هشت حوزه برگزار می شود و متقاضیان بر اساس دسته بندی های صورت گرفته می توانند به حوزه امتحانی مندرج در کارت ورود به جلسه خود مراجعه کنند.

گفتنی است نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۶ نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد.

4 پاسخ برای “رقابت ۱۴۳۳ داوطلب پاوه ای برای ورود به موسسات آموزش عالی آغاز شد

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ تیر 18, 1396 گفت:

    خطاب به تو،به اصطلاح پاوه ای اصل فرهنگی
    تو خودت بهتر می دانی که ………….. اینگونه مریض احوال و زخم خورده و پریشان شدی.
    چرا اینقدر کاک فرهاد، کاک فرهاد،می کنی؟
    آن موقع هم اینجوری کاک فرهاد، کاک فرهاد می کردی؟
    راجع به آزمون و شرایط موجود می توانی نظر همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز را جویا شوید.
    با سپاس از مدیرت شجاع سایت

  • پاوه ای اصل فرهنگی در تاریخ تیر 17, 1396 گفت:

    سلام کاک فرهاد ازاین به اصلاح فرهنگی بپرسید امسال چه تفاوتی بود باسنوات قبل بود؟ یا هدف سم پاشی است تاهمه بدانند

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ تیر 16, 1396 گفت:

    امسال آزمون در شرایط خوبی برگزارشد،
    برخلاف سالهای قبل که …..
    تشکر از سکاندار آموزش و پرورش پاوه جناب آقای برزگر فرد،برای انتخاب همکاران دلسوز و متعهد.

  • ناشناس در تاریخ تیر 15, 1396 گفت:

    دلم برای این همه دانش آموز میسوزه !رقابت برسر چی؟برای چی؟اونهایی که برنده این رقابت هستن چه آینده ای دارن؟شاید در آینده زندگی اونهایی بهتر باشه که بازنده رقابت هستن وسالها عمر خود را در دانشگاه تلف نکردن!!!!