پ 30 فروردین 1403 ساعت 20:56

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت روز شهرداری

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت روز شهرداری

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه در آستانه فرا رسیدن ۱۴ تیرماه (روز شهرداری و دهیاری) پیامی صادر کرد.متن پیام علی‌محمد میری شهردار پاوه به شرح زیر است: بسمه‌تعالی ۱۴ تیرماه که به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه‌های مختلف مدیریت […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه در آستانه فرا رسیدن ۱۴ تیرماه (روز شهرداری و دهیاری) پیامی صادر کرد.متن پیام علی‌محمد میری شهردار پاوه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

۱۴ تیرماه که به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری است که به صورت شبانه‌روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند و بی‌شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال می‌گردد.

اینجانب با تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری، از تلاش‌های همکاران خود که با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم شهروندان موجبات رشد و پیشرفت شهر را فراهم می‌نمایند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون توأم با سعادت و بهروزی را برای این زحمتکشان خواستارم.

علی‌محمد میری

شهردار پاوه

۹۶/۰۴/۱۳

3 پاسخ برای “پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت روز شهرداری

  • شهروند در تاریخ تیر 14, 1396 گفت:

    تبریک به مناسبت چی ؟ شهردارها چه باقیات و صالحات را بعداز سمت خود جا گذاشته اند که بگوییم فلان شهردار این کار را انجام داده است ۱۵ سال هنوز پروژه های نا تمام بعضی از شهر ها به اتمام نرسیده و فقط بلدند بگویند بودجه نداریم اما …..

  • ناشناس در تاریخ تیر 13, 1396 گفت:

    سلام این روز را به تمامی کارکنان شهرداری تبریک عرض می کنم .

  • مظفراخگر در تاریخ تیر 13, 1396 گفت:

    من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، به تمامی کارکنان وخادمان شهرداری پاوه تبریک وشاد باش عرض مینمایم ان شاالله همیشه سلامت وتندرست وسرافراز باشید