ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:19

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه پاوه به امام جمعه این شهرستان

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه پاوه به امام جمعه این شهرستان

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ سعید بهشتی راد طی پیامی  انتخاب شایسته امام جمعه پاوه به عنوان قاضی نمونه کشوری  راتبریک گفت پیام وی به این شرح است؛ بخش مهمى از این امتیازات برمیگردد به این مرد عالم و مجاهد، این جناب ماموستا قادرى؛ روحانىِ هم عالم و هم روشنفکر. اینجور روحانى‌اى در این […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ سعید بهشتی راد طی پیامی  انتخاب شایسته امام جمعه پاوه به عنوان قاضی نمونه کشوری  راتبریک گفت

پیام وی به این شرح است؛سرهنگ بهشتی راد

بخش مهمى از این امتیازات برمیگردد به این مرد عالم و مجاهد، این جناب ماموستا قادرى؛ روحانىِ هم عالم و هم روشنفکر. اینجور روحانى‌اى در این دوره و در همه‌ى مقاطع حساس، به کار جماعتهاى مردمى مى‌آید؛ آگاهانه، بابصیرت، مسائل را تشخیص بدهد، درک کند، (مقام معظم رهبری)

امروز هم که به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب می شود در دین ثابت قدم و با داشتن تفکری منطقی در قضاوت،آگاهانه و بابصیرت، مسائل را تشخیص می دهد و درک می کند و به داد ورزی میپردازد.

این دستاورد بزرگ به عنوان قاضی نمونه کشوری ، نشان از لیاقت و تدابیر حکیمانه ایشان است.

انتخاب به جا و شایسته ماموستا قادری به عنوان قاضی نمونه کشوری که بیانگر تعهد، کارآمدی و لیاقت و شایستگی برجسته ایشان در صحنه های خدمت صادقانه به دستگاه قضا و میهن اسلامی است بسیار باعث مسرت و خشنودی ما گردید.

از صمیم قلب این موفقیت ارزنده را خدمت حضرت عالی ،خانواده محترم و مردم شهید پرور شهرستان پاوه و اورامانات تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 

سرهنگ پاسدار ، سعید بهشتی راد