پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:45

اقدامات نیکوکارانه دو خیر حامی موسسه در پاوه را تشریح کرد

اقدامات نیکوکارانه دو خیر حامی موسسه در پاوه را تشریح کرد

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از حمایت مالی دو نفر از خیرین شهرستان ،حامی موسسه جهت اشتغالزایی و مساعدت ایتام خبر داد.   اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:به مناسبت عید سعید فطر دو نفر از خیرین حامی موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از حمایت مالی دو نفر از خیرین شهرستان ،حامی موسسه جهت اشتغالزایی و مساعدت ایتام خبر داد.

 

اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:به مناسبت عید سعید فطر دو نفر از خیرین حامی موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان پاوه با سخاوت کریمانه خود به میزان ۱۶۸ میلیون ریال باعث ایجاد اشتغالزایی ، کمک جهیزیه و کمک به ایتام و.. شدند.

 

لطفی پور افزود:با کمک این دو خیر گرامی اقداماتی از جمله: -کمک جهیزیه به مبلغ ۴۰میلیون ریال۲-اشتغال زایی در قالب خرید خمیرگیر و چرخ خیاطی به مبلغ ۵۴میلیون ریال۳- تسویه حساب پایان نامه دانشجویی به مبلغ ۲۶ میلیون ریال-۴ -کمک به ایتام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال ۵ -بازپرداخت اقساط دو فقره وام مددجویان به مبلغ ۲۳ میلیون ریال انجام شده است.

 

وی افزود:تمامی این هزینه ها از طریق جذب کمکهای خیرین محترم منطقه علی الخصوص کمکهای مستمر و ماهیانه فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه و صندوقهای جمع آوری خیرات و نذورات سطح شهرستان می باشد که جا دارد در اینجا از تمام خیرین عزیز که ما را در این امر خیر کمک نموده تشکر و قدردانی کنیم.ضمنا از ذکر اسامی خیرین مذکور به سبب توصیه خودشان معذوریم و از انها کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم.

 

گفتنی است که موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی یکی از موسسه های خیریه ای است که با شناسایی افراد نیازمند و کم درآمد تعداد ۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ به ۱۲۰۰ نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.

2 پاسخ برای “اقدامات نیکوکارانه دو خیر حامی موسسه در پاوه را تشریح کرد

  • حیدراسلامی نیا در تاریخ تیر 11, 1396 گفت:

    مدیرعامل واعضای محترم هیات مدیره موسسه صلاح الدین ایوبی
    اقدامات ارزشمند شما عزیزان در خدمات رسانی مطلوب به خانواده های نیازمند وبی بضاعت منطقه برکسی پوشیده نیست وقابل تقدیرمی باشد.امیدآن دارم همواره در راستای این رسالت خطیر موفق وسربلند باشید

  • ضیائی در تاریخ تیر 11, 1396 گفت:

    اجرکم عندالله
    سپاس از زحمات بیدریغتان
    در پناه ذات احدیت موید و منصور باشید ان شاالله