ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:11

بازدید تورهای گردشگری کشوری از مناطق دیدنی شهرستان پاوه/عکس

بازدید تورهای گردشگری کشوری از مناطق دیدنی شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه از بازدید یک روزه تورهای گردشگری تورگردانها و راهنمایانی از سراسر کشور خبر داد. هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در این بازدید یک روزه تورگردانها و راهنمایان گردشگری با بازدید از قابلیت ها و توانمندی های روستای هجیج و […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه از بازدید یک روزه تورهای گردشگری تورگردانها و راهنمایانی از سراسر کشور خبر داد.

هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در این بازدید یک روزه تورگردانها و راهنمایان گردشگری با بازدید از قابلیت ها و توانمندی های روستای هجیج و غار دست ساز مرحوم خالو حسین و منطقه گردشگری میگوره و فروشگاه هه نار نسمه جهت بررسی و هماهنگی برای برگزاری تورهای گردشگری در قالب برنامه ای که با همکاری اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه و سرپرستی انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه،مهیا شده بود بازدید کردند.

شریفی افزود:در این تور یک روزه که با دعوت قبلی انجام شده بود راهنمایانی گردشگری از استان های تهران .البرز.مازندران.گیلان.اردبیل.خراسان رضوی و نماینده کانون راهنمایان گردشگری کشور دیروز انجام شد.

خانم داد آفرین نایب رییس انجمن راهنمایان گردشگری در این خصوص گفت:برگزاری چنین تورهایی منجر به آشنایی هرچه بیشتر راهنمایان گردشگری سراسر کشور با جاذبه ها و توانمندیهای گردشگری استان و شهرستان پاوه شده و در ادامه می تواند به ورود تورهای مختلفی از سراسر کشور به شهرستان پاوه منجر گردد.

3 پاسخ برای “بازدید تورهای گردشگری کشوری از مناطق دیدنی شهرستان پاوه/عکس

  • صالح .ک در تاریخ تیر 11, 1396 گفت:

    آخرش متوجه نشدیم شروع ساخت تله کابیین که در رابطه گردشگزی به شهرمان تاثیر بسزایی دارر چه زمانی راه اندازی می شود

  • کریم در تاریخ تیر 11, 1396 گفت:

    تمنا دارم کاکه صالحی اطلاع رسانی شود‌ چندین بار به دفتر نماینده مراجعه با دربسته روبرو میشویم وبا شماره که روی تابلو نوشت تماس گرفت کسی جوابگو نیست و با توجه از بخش می آییم ودر حال فروش است در نسمه فروشگاه دفتر دار نماینده؟؟؟؟؟؟؟انشا ا نماینده محترم مردم از این سرگردانی نجات بدهد

  • هانیه در تاریخ تیر 11, 1396 گفت:

    خوشه هاتی سریه چا منه وخیر هاتانیه