ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:14

آتش سوزی منطقه سردره مهار شد/ آغاز موج تازه ای از آتش سوزی در منطقه ویمیر/ تصاویر

آتش سوزی منطقه سردره مهار شد/ آغاز موج تازه ای از آتش سوزی در منطقه ویمیر/ تصاویر

به گزارش سلام پاوه : آتش سوزی جنگلها و مراتع تفرجگاه سردره شهرستان پاوه بعد از ساعت ها تلاش نیروهای امدادی ساعت ۲۲ جمعه شب مهار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آتش سوزی در حدود ۲۵ هکتار مرتع مشجر منطقه هانه برالو در سردره شهرستان پاوه با حضور اعضای انجمن ژیوای پاوه و انجمن […]

به گزارش سلام پاوه : آتش سوزی جنگلها و مراتع تفرجگاه سردره شهرستان پاوه بعد از ساعت ها تلاش نیروهای امدادی ساعت ۲۲ جمعه شب مهار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آتش سوزی در حدود ۲۵ هکتار مرتع مشجر منطقه هانه برالو در سردره شهرستان پاوه با حضور اعضای انجمن ژیوای پاوه و انجمن ژیوای روستای دوریسان و اداره منابع طبیعی پاوه و نیروهای مردمی بعد از ۸ساعت آتش سوزی مهار و کنترل شد. 

 رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه  با اشاره به این که آتش سوزی از ساعت ۱۲ ظهر جمعه شروع شد گفت: با وجود آن که تا حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه امروز جمعه با تلاش نیروهای منابع طبیعی، هلال احمر، آتش نشانی، و گروه‌های امداد مردمی موفق به مهار حدودا ۹۰ درصدی آتش شده ایم، اما وزش باد و گرمای هوا مانع از مهار کامل آتش شد و کنترل و مهار کامل آتش تا ساعت ۲۲ ادامه یافت .
یادگار غالبی همچنین از سرایت آتش و جهت گسترش آن به سمت منطقه بیدمیری پاوه در شمال این شهر خبر داد و گفت: آمار خسارات کلی و میزان مرتع مشجر سوخته شده، در ساعات آینده اعلام خواهد شد.
برپایه همین گزارش ساعتی پیش مراتع منطقه ویمیر پاوه واقع در (دره سنجر پشت باغ حاجی پاوه ) نیز آتش گرفته است و تیم های امدادی برای مهار آتش راهی منطقه شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 پاسخ برای “آتش سوزی منطقه سردره مهار شد/ آغاز موج تازه ای از آتش سوزی در منطقه ویمیر/ تصاویر

  • متین پیرصنعان در تاریخ تیر 10, 1396 گفت:

    واقعا دست همه درد نکنه ممنون از زحمات همه

  • رویا در تاریخ تیر 10, 1396 گفت:

    آقای صالحی دو تا نظر گذاشتم در مقاله مربوط به تحریم جلسه نماینده بادخبرنگاران چرا اونا رو نمیزاری؟

  • حکمت فتحی در تاریخ تیر 10, 1396 گفت:

    بی قه زی بیدی درودبرشه رفتا

  • ضیائی در تاریخ تیر 10, 1396 گفت:

    ضمن سلام
    بر تمامی تلاشگران عرصه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی خصوصا اقشار مختلف مردم شهر و دیارم درود فرستاده و زحمات طاقت فرسای تان را ارج می نهیم.
    با سپاس – ضیائی. سرده

  • راشد در تاریخ تیر 10, 1396 گفت:

    علت اتش سوزی معلوم نشده؟