پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:16

افتتاح یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش پاوه/عکس

افتتاح یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه نمایشگاه یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش شهرستان پاوه باحضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،روسای آموزش و پرورش،بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان اداره آموزش و پرورش پاوه امروز صبح افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه نمایشگاه یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش شهرستان پاوه باحضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،روسای آموزش و پرورش،بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان اداره آموزش و پرورش پاوه امروز صبح افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش وپرورش پاوه در این مراسم با بیان اینکه خاطرات شهداء همواره در جامعه زنده است،امنیت و آرامش کشور را مرهون مجاهدت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست.

 

مختار برزگرفرد افزود:ما باید در زمینه زنده نگه داشتن یاد و خاطره و جانفشانی شهدا بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز تلاش بیشتری داشته باشیم تا این راه برای نسل های آینده تبدیل به یک فرهنگ و الگو در جامعه شود.

 

وی برپایی یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش پاوه را بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۳۹ نفر از این عزیزان دانست تا با الگوگیری از برنامه ها و اهداف شهدا بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم.

 

گفتنی است در این آیین سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه پاوه،لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمودی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر، معاونین و کارکنان آموزش و پرورش پاوه حضور داشتند.

2 پاسخ برای “افتتاح یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز آموزش و پرورش پاوه/عکس

  • پاوه ای اصل در تاریخ تیر 12, 1396 گفت:

    با آمدن مختار برزگرفرد آموزش و پرورش پاوه عملاً احیا شد.
    تمام ارگان ها همکاری صمیمانه دارند. خدا را شکر.

  • اورامان در تاریخ تیر 7, 1396 گفت:

    بیایید کمی از شعار دادن و نمایش بازی کردن کم کنید و آموزش و پرورش را دریابید