ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:17

آغازعملیات آسفالت میدان شهدا تا سراب هولی از فردا/ تردد خودرو در این مسیر ممنوع شد

آغازعملیات آسفالت میدان شهدا تا سراب هولی از فردا/ تردد خودرو در این مسیر ممنوع شد

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای عملیات آسفالت خیابان های مسیر میدان شهدا تا سراب هولی پاوه از بامداد چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ خبر داد. علی محمد میری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانطور که شهروندان گرامی مستحضر هستند مدتی است عملیات آسفالت خیابانهای سطح شهر پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای عملیات آسفالت خیابان های مسیر میدان شهدا تا سراب هولی پاوه از بامداد چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ خبر داد.

علی محمد میری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانطور که شهروندان گرامی مستحضر هستند مدتی است عملیات آسفالت خیابانهای سطح شهر پاوه شروع شده است و بر همین اساس بامداد فردا چهارشنبه ۷ تیر ماه ۱۳۹۶ عملیات آسفالت مسیر میدان شهدا تا سراب هولی پاوه آغاز می شود.علی محمد میری

 

وی گفت : در راستای اجرای طرح آسفالت این مسیر از فردا صبح عبور و مرور در مسیر مذکور با کمک پلیس راهور شهرستان ممنوع می شود و از شهروندان با فرهنگ پاوه درخواست همکاری های لازم را در زمینه اجرای بهتر این پروژه داریم.

 

شهردار پاوه با اشاره به اینکه برای اجرای مناسب آسفالت همراهی شهروندان لازم و ضروری است گفت : تقاضامندیم از شهروندان عزیز از عبور و مرور های غیر ضروری در سطح شهر و بخصوص مسیرهایی که عملیات آسفالت صورت می گیرد بپرهیزند.

 

وی شروع عملیات آسفالت مسیر مذکور را از ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه از میدان شهدا دانست و گفت : این عملیات از ساعت های اولیه روز شروع می شود و شهروندانی که نیاز به خرید ضروری در این مسیر را دارند می توانند با مراجعه به مسیر و برگشت دوباره تا اتمام آسفالت با شهرداری برای اجرای هرچه بهتر این پروژه همکاری کنند.

یک پاسخ برای “آغازعملیات آسفالت میدان شهدا تا سراب هولی از فردا/ تردد خودرو در این مسیر ممنوع شد

  • ناشناس در تاریخ تیر 9, 1396 گفت:

    چقد کار خوبی .خیابانهای پاوه واقعا نمای زشتی داشتن که با این کار جلوه تازه ای پیدا کردن …دست همه درد نکنه و خدا قوت