ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:43

مردم روزه دار پاوه در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند/ عکس

مردم روزه دار پاوه در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مردم روزه دار شهرستان پاوه امسال نیز همچون سال های گذشته برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حداکثری داشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای پاوه آغاز شد و […]

به گزارش سلام پاوه : مردم روزه دار شهرستان پاوه امسال نیز همچون سال های گذشته برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حداکثری داشتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای پاوه آغاز شد و تا میدان مولوی ادامه پیدا کرد مردم همیشه در صحنه و انقلابی پاوه با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و’مرگ بر سه ابلیس، آمریکا و اسراییل و انگلیس…ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.شهاب نادری

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز قدس در شهرستان پاوه در سخنانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هر کس در راهپیمایی روز قدس شرکت نماید برای اثبات امنیت جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

شهاب نادری ضمن قدر دانی از حضور مردم همیشه در صحنه پاوه در این راهپیمایی به حادثه تروریستی اخیر تهران اشاره داشت و گفت : داعش نه کرد و نه سنی نه شیعه و نه فارس و… است بلکه داعش یک تفکر جنایتکارانه و وحشی گری است و به هیچ قومی نسبت داده نمی شوند.

وی افزود: اگر هرکس و یا هر گروهی این تفکر را به هر قومی نسبت دهد، قطعا آنها نیز همراه با شبکه های غربی و کشورهای صهیونیست و آل سعود هستند.

نادری سپس با برشمردن رشادتهای مردم شهرستان پاوه گفت :درست است که این حادثه تروریستی توسط عده ای مزدور به وقوع پیوسته است اما این شهرستان ۶۴۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، یعنی به ازای هر صد نفر یک شهید و قرار نیست که اقدام این عده، به کل مردم منطقه نسبت داده شود.

وی گفت: اگر عده ای منافق این اقدام را به کوردها تعمیم می دهند، قصد تفرقه در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند که الحمد الله با وجود درایت رهبر معظم انقلاب این تفرقه ها خنثی شده است.

فرماندار شهرستان پاوه در راهپیمایی روز قدس در سخنانی اظهار داشت: امروز ما  مردم شهرستان پاوه ، همگام با ملت ایران در خیابان ها برخاسته ایم و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل را سر دادیم.

پریوز ایده پور افزود: روز قدس موهبت نظام جمهوری اسلامی با برکت کلام حضرت امام (ره) است تا هرگز نام فلسطین خاموش نشود و بماند و مردم فلسطین به حق خود برسند.

وی گفت : از روزی که استکبار جهانی با اعلامیه وزیر خارجه وقت انگلیس تجاوز به فلسطین را آغاز کرد دقیقا یک قرن می گذرد اما همچنان شعله های آتش بر دل مسلمانان روشن است.

وی ادامه داد: ما به دنبال حادثه تروریستی اخیر در تهران و حرم امام راحل، شاهد بودیم اقشار مختلف مردم خاصتا جوانان ، این حادثه تروریستی را محکوم کردند که اولین پیام محکومیت این حادثه را نیز از روستای مرزی هانی گرمله پاوه دریافت کردیم و به دنبال آن موضع حکیمانه امام جمعه محترم پاوه و فرهیختگان و مسئولان و نخبگان و نماینده محترم در شهرستانی با ۶۴۰ شهید، همواره پا به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان های امام راحل خواهیم ماند و در خط امام و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) حرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حادثه تروریستی تهران، هیچ حسابی به نام مردم این منطقه نخواهد بود و نظام جمهوری اسلامی و در راس مقام معظم رهبری اجازه نخواهد داد که عده ای بی خرد و کم جنبه به صاحت مقدس این ملت لطمه وارد کند.

 

راهیپمایی روز قدس پاوه

 

 

 

 

راهیپمایی روز قدس پاوه