پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:49

محفل انس با قرآن در شهر نوسود برگزار شد/عکس

محفل انس با قرآن در شهر نوسود برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:محفل انس با قرآن به مناسبت لیالی مبارک قدر با مشارکت اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهید چمران نوسود و با حضور امامان جماعت مساجد شهر،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهردار،فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ،نماینده بخشداری،اعضائ شورای اسلامی،فرهنگیان و سایر اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در مسجد شهید فیصل […]

به گزارش سلام پاوه:محفل انس با قرآن به مناسبت لیالی مبارک قدر با مشارکت اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهید چمران نوسود و با حضور امامان جماعت مساجد شهر،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهردار،فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ،نماینده بخشداری،اعضائ شورای اسلامی،فرهنگیان و سایر اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در مسجد شهید فیصل لهونی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در ابتدای مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات حاضرین،هدف از برگزاری این محفل معنوی را اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت:زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو علم به دستور ها و رهنمود های قرآن شکل می گیرد چرا که قرآن در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کنند سعادت فردی،اجتماعی،دنیوی و اخروی اوست.

منصور وهابی در ادامه افزود:ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای بهره مندی هر چه بیشتر از کلام وحی الهی است که برگزاری این گونه محافل قرآنی مقدمه شناخت و انس و الفت هر چه بیشتر با قرآن و عمل به آیات و آموزهای این کتاب آسمانی است.

در ادامه امام جماعت مسجد احمد سلطان نوسود نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان جلسه،ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن،ضیافت الهی،اسجابت دعا و استغفار و از شریف ترین ماه های سال دانست که عبادت در این ماه پر خیرو برکت و شب های لیالی قدر را بسیار با ارزش و غیر قابل توصیف بیان کرد.

ملا محمد محمدی مهمترین راهکار ترویج قرآن را عمل به دستورات آن عنوان کرد و گفت:قرائت و حفظ قرآن باید گامی برای رسیدن به عمل به آیات قرآنی باشد و تدبر و تامل در قرآن را بهترین نوع عبادت دانست.

.تلاوت آیات قرآن توسط قاری خوش صوت و لحن جناب آقای آذری شهردار نوسود،اجرای قصیده و دف نوازی توسط گروه تواشیح،بیان مطالب زیبا و قرآنی توسط آقای احمدی فرهنگی بازنشسته و امام جماعت مسجد از دیگر برنامه های زیبای این محفل معنوی بودند.