پ 30 فروردین 1403 ساعت 08:52

دولت دوازدهم مطالبات اصناف را تحقق بخشد/واگذاری امور به بخش خصوصی در راس برنامه ها باشد

دولت دوازدهم مطالبات اصناف را تحقق بخشد/واگذاری امور به بخش خصوصی در راس برنامه ها باشد

به گزارش سلام پاوه:نماینده اتاق اصناف ایران در استان کرمانشاه گفت:بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی، دولت دوازدهم باید حمایت ویژه ای از بنگاه های کوچک و متوسط از جمله صنوف تولیدی داشته باشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پیام بهرامی به مناسبت روز اصناف (اول تیر) افزود:دولت تدبیر و امید در شروع کار توجه بیشتر […]

به گزارش سلام پاوه:نماینده اتاق اصناف ایران در استان کرمانشاه گفت:بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی، دولت دوازدهم باید حمایت ویژه ای از بنگاه های کوچک و متوسط از جمله صنوف تولیدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پیام بهرامی به مناسبت روز اصناف (اول تیر) افزود:دولت تدبیر و امید در شروع کار توجه بیشتر به بخش خصوصی و واگذاری کار به بخش مردمی را مطرح کرد اما آنچه انتظار بخش خصوصی و اصناف بود اتفاق نیفتاد. اکنون از رییس جمهور می خواهیم در دولت دوازدهم به بخش خصوصی واقعی اقتصاد و مطالبات به  حق جامعه اصناف کمک کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان روانسر افزود:شرایط رکود و تحریم سال های گذشته ، دسترسی نداشتن به بازارهای جهانی،کاهش میزان تولید و صادرات داخلی باعث تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای صنفی و کاهش درآمد صنوف شد و به نوعی بازار از رونق افتاده و این بازار نیمه جان نیاز به احیای مجدد دارد و باید دولت دوازدهم نگاهش را از بازار دریغ نکند.

بهرامی ضمن ضروری برشمردن مزیت ها و نقش بنگاه های کوچک در اقتصاد افزود: تقویت بنگاههای کوچک و خرد مورد تاکید همه مقام های عالی نظام است، از این رو ضروری است برای تحقق برنامه رشد اقتصادی کشور، تیم اقتصادی و کارشناسی دولت دوازدهم اهتمام لازم را داشته باشد.

وی بر لزوم توجه ویژه به بهره وری را در دولت دوازدهم مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا به بهره وری مطلوب در همه بخش ها برسیم.

 

بهرامی اظهار کرد:بخش بازرسی و نظارت اتاق اصناف نیز برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر نیاز به تخصیص اعتبارات و امکانات دارد که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.