پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:39

نود و هفتمین جلسه هیئت مدیره و اعضای انجمن التیام  پاوه برگزار شد

نود و هفتمین جلسه هیئت مدیره و اعضای انجمن التیام  پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه: نود و هفتمین جلسه هیئت مدیره و اعضای انجمن التیام  پاوه راس ساعت ۱۸ روز سه شنبه  ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۶ با موضوع آخرین بررسی ها در مورد کنسرت خیریه گروه ئاران که بخشی از عواید آن برای انجمن التیام می شود در محل دفتر این انجمن برگزار شد. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه: نود و هفتمین جلسه هیئت مدیره و اعضای انجمن التیام  پاوه راس ساعت ۱۸ روز سه شنبه  ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۶ با موضوع آخرین بررسی ها در مورد کنسرت خیریه گروه ئاران که بخشی از عواید آن برای انجمن التیام می شود در محل دفتر این انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه که با حضور پیمان حسن زاده رئیس انجمن موسیقی پاوه و عدنان مرادی مشاوره این انجمن برگزار شد در ابتدا رئیس انجمن موسیقی ،طی سخنانی ،گزارشی از روند برگزاری و اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای کنسرت شهرام منصوری و گروه ئاران ،به حمایت از انجمن التیام را به اطلاع حاضران رساند.

پیمان حسن زاده اعلام کرد: که برابر برنامه این کنسرت در روز یکشنبه چهارم تیرماه ۹۶ در محل سالن آموزش و پرورش پاوه برگزارخواهد شد و تا این تاریخ تمام هماهنگی های لازم به عمل آمده و تلاش می شود تا این برنامه به نحو احسن برای شهروندان محترم به اجرا درآید.

مدیرعامل و اعضای هیاُت مدیره انجمن نیز در ادامه از زحمات آقایان حسن زاده ،مرادی ودیگر عوامل و دست اندرکاران برگزاری این کنسرت و توجه خاصشان به این انجمن تقدیربه عمل آوردند و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام کردند و ابراز امیدواری کردند که این برنامه از طرف همشهریان مورد استقبال قرارگیرد.

درادامه جلسه اعضای هیاُت مدیره به بررسی پرونده های جدید وفاکتورهای ارسالی بیماران پرداختند.ودرنهایت پس از تایید تعداد ۵ مورد پرونده جدید ،مبلغ بیست وچهارمیلیون تومان بین ۴۶ بیمار،برابرفاکتور هزینه ها، توزیع گردید.

بیماران و خانوادهُ آنان می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۳/۳۱ جهت دریافت چک به دفترانجمن مراجعه نمایند.

گفتنی است انجمن مردمی حمایت از بیماران سخت درمان نیازمند شهرستان پاوه (التیام ) به منظور کمک به بیماران سرطانی و سخت درمان در سال ۱۳۹۰ در پاوه تاسیس شده است .