پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:30

ممنوع بودن تردد از مسیر میدان مولوی تا میدان شهدای پاوه در روز قدس

ممنوع بودن تردد از مسیر میدان مولوی تا میدان شهدای پاوه در روز قدس

به گزارش سلام پاوه::رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه اعلام کرد:بدلیل راهپیمایی روز جهانی قدس مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی پاوه در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۳۹۶ مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع می باشد. سروان خشنودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قبولی طاعات و عبادات بندگان در این ماه پربرکت […]

به گزارش سلام پاوه::رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه اعلام کرد:بدلیل راهپیمایی روز جهانی قدس مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی پاوه در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۳۹۶ مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع می باشد.

سروان خشنودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قبولی طاعات و عبادات بندگان در این ماه پربرکت اظهار داشت:با توجه به آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده است و راهپیمایی آن در شهر پاوه از مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی می باشد روز جمعه از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر هرگونه تردد و عبور مرور خودرو در این مسیر ممنوع می باشد.

خشنودی در پایان با تأکید بر حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه پاوه در راهیپمایی روز جهانی قدس از مردم درخواست همکاری لازم را به ویژه با مأموران راهنمایی و رانندگی داشت و خاطرنشان کرد:مأموران راهور،صرفاً برای تسهیل رفت و آمد در معابر مستقر شده و همکاری مردم با پلیس می‌تواند تأثیر بالایی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن این راهپیمایی داشته باشد.