ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:59

حمله موشکی سپاه به گروه تکفیری داعش را پاسخی کوبنده به جنایتکاران دانست.

حمله موشکی سپاه به گروه تکفیری داعش را پاسخی کوبنده به جنایتکاران دانست.

به گزارش سلام پاوه:کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی پاوه و اورامانات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز فرماندهی گروه تکفیری داعش در استان دیرالزور سوریه را پاسخی کوبنده،بموقع و هوشمندانه به این جنایتکاران و حامیان آنها دانست. دکتر مجید درویشی فوق تخصص روانشناسی واز فرزندان معظم شاهد در گفتگو […]

به گزارش سلام پاوه:کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی پاوه و اورامانات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز فرماندهی گروه تکفیری داعش در استان دیرالزور سوریه را پاسخی کوبنده،بموقع و هوشمندانه به این جنایتکاران و حامیان آنها دانست.

دکتر مجید درویشی فوق تخصص روانشناسی واز فرزندان معظم شاهد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خاطر حمله موشکی کوبنده به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت:که دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای بدانند که ملت بزرگ ایران در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک هزاران شهید و ایثار گر بوده لحظه ای در دفاع از این مهم کوتاه نخواهند آمد و همواره در کنار رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب باصلابت و استواری تمام،پاسدار این ارزشها برای همیشه تاریخ خواهند بود‌.

وی مردم انقلابی اورامانات را همیشه حامی نظام و انقلاب دانست و گفت:مردم همیشه در صحنه پاوه و اورامانات این مرزبانان قهرمان همیشه در راستای آرمانها و ارشهای نظام بوده اند و روز جمعه در راهپیمایی روزجهانی قدس با حضور پرشور خود جواب دندان شکنی را به یاوه گویان و گروهک تروریستی داعش خواهند داد.

یک پاسخ برای “حمله موشکی سپاه به گروه تکفیری داعش را پاسخی کوبنده به جنایتکاران دانست.

  • نوينر در تاریخ تیر 3, 1396 گفت:

    این.اقای.درویشی.دنبال.جه.مقامیست.بندخدابهش.بدین.این.همه.شهروند.وهم.استانی.هستندفقط.ایشان.به.نوعی.دنبال.شناساندن.خودش.است