ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:23

اتمام اولین مسابقات ورزشی جام رمضان روستای دشه در محدودیت ها و نبود یک سالن ورزشی

اتمام اولین مسابقات ورزشی جام رمضان روستای دشه در محدودیت ها و نبود یک سالن ورزشی

به گزارش سلام پاوه : اولین مسابقات ورزشی جام رمضان روستای دشه در محدودیت ها و نبود یک سالن ورزشی به پایان رسید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هر ساله با فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان اهالی فرهنگ روستای دشه بخش مرکزی شهرستان پاوه برنامه های متنوعی برای پر کردن اوقاتش فراغت […]

به گزارش سلام پاوه : اولین مسابقات ورزشی جام رمضان روستای دشه در محدودیت ها و نبود یک سالن ورزشی به پایان رسید .مسابقات جام رمضان دشه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هر ساله با فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان اهالی فرهنگ روستای دشه بخش مرکزی شهرستان پاوه برنامه های متنوعی برای پر کردن اوقاتش فراغت نوجوانان و جوانان روستا تدارک می بینند و در همین راستا امسال هم مسابقات ورزشی که شامل رشته های تنیس روی میز و فوتبال دستی و بازی های کامپیوتری بود در نبود سالن ورزشی و در کلوپ ورزشی روستا با تمام محدودیت ها برگزار شد.

در این مسابقات که با استقبال بسیار خوب و شور و شوق خاصی همراه بود در پایان از نفرات برتر تقدیر و جوایزی به آن ها اهدا گردید و از آقای محمد قادری مسئول برگزاری این مسابقات و تمام کسانی که برای برگزاری این مجموعه مسابقات زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنیم.

جمعی از ورزشکاران و بانیان این مسابقات هم از اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه گلایمند بودند و گفتند که با وجود جمعیت بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در روستای دشه و ورزش دوستان و استعدادهای بسیاری که دارد هنوز جوانان روستا از وجود یک سالن ورزشی محروم بوده و هر روز شاهد این هستیم که‌ نوجوانان و جوانان روستا به سالن های شهر پاوه و گاها روستاهای دوریسان و شمشیر مراجعه می کنند که مشکلات خاص و بیشمار خود را دارد .

امیدواریم که مسئولین محترم ذی ربط تدبیری اندیشیده و ساخت سالن ورزشی روستای دشه را که زمین آن نیز تعیین گردیده است را در اولویت قرار دهند .

گزارش : شادمان مرادی خبرنگار سلام پاوه در روستای دشه

 

 

مسابقات جام رمضان دشه

 

 

مسابقات جام رمضان دشه