پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:35

از امضای نامه به رئیس جمهور بی اطلاعم!!

از امضای نامه به رئیس جمهور بی اطلاعم!!

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:نامه سوال از رئیس جمهوری با موضوع موسسات مالی و بانکی را امضا نکرده ام و از آن بی اطلاعم. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری روز سه شنبه در گفتگویی اعلام کرد:با بیان اینکه نمی دانم این نامه […]

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:نامه سوال از رئیس جمهوری با موضوع موسسات مالی و بانکی را امضا نکرده ام و از آن بی اطلاعم.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری روز سه شنبه در گفتگویی اعلام کرد:با بیان اینکه نمی دانم این نامه کی و از طرف چه کسانی تنظیم شده است، افزود:ما نامه های زیادی در مجلس امضا می کنیم اما اینکه نامه سوال از رئیس جمهور را امضا کرده باشم را خبر ندارم.

وی تاکید کرد که هر نامه ای را که امضا کنم نسخه ای از آن را برای خود به عنوان سند نگه می دارم اما نامه سوال از رئیس جمهوری با موضوع موسسات بانکی و مالی را امضا نکرده ام.

این نماینده مجلس با بیان اینکه موضوع موسسات مالی و بانکی به یکی از مشکلات مردم برخی از استان های کشور تبدیل شده است افزود: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال پیگیری و بررسی همه جانبه آن هستیم و بعد از جمع بندی ها، نتایج را به اطلاع مردم می رسانیم.

یک پاسخ برای “از امضای نامه به رئیس جمهور بی اطلاعم!!

  • اوراماناتی در تاریخ خرداد 31, 1396 گفت:

    البته امضایی بود و شخصی بجای نماینده اورامانات تقبل زحمت نموده بودند
    جا دارد نماینده محترم جاعل را به مرجع محترم قضایی ارجاع دهد تا منبعد کسی جرات نکند بنام ایشان برگه ای را امضا نمایند