س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 16:18

واکنش عضو شورای اسلامی شهر پاوه به بیانیه موسسه قلم معاصر کرد

واکنش عضو شورای اسلامی شهر پاوه به بیانیه موسسه قلم معاصر کرد

به گزارش سلام پاوه : در پی خبر منتشر شده در مورد مساعدت مالی نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و کمک به مؤسسەی قلم معاصر کرد حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه و مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی پاوه در واکنش به انتشار بیانیه این موسسه فرهنگی جوابیه […]

به گزارش سلام پاوه : در پی خبر منتشر شده در مورد مساعدت مالی نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و کمک به مؤسسەی قلم معاصر کرد حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه و مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی پاوه در واکنش به انتشار بیانیه این موسسه فرهنگی جوابیه ای را منتشر برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده است :

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در متن منتشر شده موسسه قلم معاصر کرد آماده است :

“مساعدت مالی نمایندەی پاوە و هەورامان بە مؤسسەی قلم معاصر کرد “

‌شهاب نادری نمایندەی پاوە و هەورامان، جهت رهن دفتر، مبلغ پانزده ملیون تومان، بە مؤسسەی قلم معاصر کرد کمک کرد.
بە گزارش کمیتەی اطلاع‌رسانی قلم معاصر کرد، نمایندەی پاوە و هەورامان، متعاقب وعدەی حمایت مالی خود از مؤسسەی قلم معاصر کرد، در جلسەی دیدار مؤسسات و انجمنهای فرهنگی و مردم‌نهاد پاوە با وی، مساعدت مالی خود را در قالب یک فقرە چک، جهت رهن دفتر مؤسسە، از طریق دفتر نماینده (پاوه) به شماره‌ حساب قلم معاصر کرد واریز کرد.

لازم بە یادآوری است کە مؤسسەی فرهنگی هنری قلم معاصر کرد، از بدو تأسیس از طریق نامەنگاری و رایزنی با شورای اسلامی پاوە، شهرداری پاوە و ادارەی آموزش و پرورش پاوە و …، بە منظور تامین مکان مؤسسە، اقدام کردە بود و متاسفانە، پاسخی مناسب از آنها دریافت نکردە بود.

مؤسسە قلم معاصر کرد، در جلسه‌ی دیدار مؤسسات و انجمنهای مردم نهاد پاوە (قلم معاصر کرد، انجمن ژیانەوە، کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و …)، با شهاب نادری نمایندەی پاوە و هەورامان (کە ۱۳۹۶/۱/۵ در پاوە تشکیل شد)، ضمن تشریح شمەای ازاهداف و فعالیتها، مسائل و مشکلات اداری و مالی مؤسسە، یادآور شد کە مؤسسە بە لحاظ مادی، با مشکل تأمین مکان روبرو بودە و در این زمینە از نمایندە درخواست کمک و مساعدت مالی می‌نماید. در این دیدار، شهاب نادری، ضمن تبریک فعالیّت مؤسسە، بە منظور تأمین هزینەی رهن و اجارەی دفتر، قول مساعدت مالی را بە مؤسسە می‌دهد.

سرانجام پس از گذشت چند ماه از این دیدار، نادری وعدەی خود را عملی کرد و مبلغ فوق را جهت تامین رهن مؤسسە (بە مدت چهار سال) بە حساب کمیتەی مالی، واریز کرد.

گفتنی است کمیتەی مالی مؤسسە در پاسخ بە این اقدام شایستە، با نوشتن سپاسنامە و نصب آن در میدان مولوی، از اقدام شایسته‌ی ایشان، تقدیر کرد.

 

در ادامه حیدر اسلامی نیا مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر پاوه در جوابیه ای اظهار داشت : 

 

مدیریت محترم سایت وزین سلام پاوه سلام علیکم

با ادای احترام ،دراجرای انتشار بیانیه موسسه قلم معاصرکُرد ،که متاسفانه با توضیحاتی خلاف واقعیت مواجه گردید. اینجانب به عنوان مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر برحسب وظیفه برخود لازم می دانم تا در جهت تنویر افکارعمومی توضیحاتی در این باره ارائه نمایم .

بنابه درخواست کتبی ریاست محترم هیات مدیره موسسه مذکور از شهرداری پاوه مبنی بر تامین مکان مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری موسسه ،این درخواست طی لایحه ای تحویل شورای اسلامی شهر پاوه گردید .

موضوغ در جلسه شماره ۱۱۸ مورخ ۹۵/۶/۴ مطرح و پس از بررسی، اعضا با امعان نظر ،با پیشنهاد ارائه شده موافقت نمودند .نظربه اینکه مصوبات شورا با موافقت فرمانداری محترم وجاهت قانونی می یابد .مراتب به فرمانداری ارسال ،که برابر ضوابط مصوبه از طرف مافوق مورد مغایرت قرارگرفت.

جای بسی تعجب است که عزیزان باکتمان واقعیت، شورا و شهرداری را به بی تفاوتی دراین خصوص متهم می نمایند . در ضمن این شورا در زمان فعالیت خود به صورت گسترده از موسسات حمایت نموده و در برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی نهایت همکاری را داشته و این موسسه را در برگزاری مراسم سالگرد شهدای حلبچه همراهی کرده است.

بااین اوصاف ارائه چک ضمانتی را حمایت مالی قلمداد نموده و آن را دست مایه ی برای تخریب دستگاه های مختلف شهر مدنظرقرارداده است!!!!!!!!!

مدارک پیوستی

 

درخواست موسسه قلم معاصر کرد

درخواست موسسه قلم معاصر کرد از شهرداری پاوه

 

 

مصوبه شورای شهر پاوه

 

 

 

مغایرت با مصوبه شورا