ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32

اکران فیلم سینمایی”مادرِ قلبْ اتمی″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم سینمایی”مادرِ قلبْ اتمی″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((مادرِ قلبْ اتمی))از روز شنبه ۲۷ خرداد در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:اکران فیلم “مادرِ قلبْ اتمی”کی از فیلم هایی است که اکران با مشکلات فراوانی مواجه شد. این فیلم که محصول سال ۹۳ است و […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((مادرِ قلبْ اتمی))از روز شنبه ۲۷ خرداد در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:اکران فیلم “مادرِ قلبْ اتمی”کی از فیلم هایی است که اکران با مشکلات فراوانی مواجه شد. این فیلم که محصول سال ۹۳ است و علی احمدزاده آن را ساخته است،مدت دو سال توقیف بود تا بالاخره با رفع مشکلات،پروانه نمایش دریافت کرد و در لیست اکران سینماها قرار گرفت.که خلاصه داستان این است که فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

وی افزود:نویسنده و کارگردان این فیلم علی احمد زاده و با تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و بازیگران نامی و مشهوری همچون:محمدرضا گلزار،ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی،مهرداد صدیقیان،رضا بهبودی و احسان امانی در ان نقش افرینی میکنند.

توفیقی افزود:تعطیلی سینما فرهنگ پاوه در دو ماه گذشته بخاطر نقص فنی دستگاه پروژکتور و ارسال آن به نمایندگی بوده است و از این بابت از شهروندان و علاقه مندان به هنر هفتم عذرخواهی می کنیم.

فیلم سینمایی مادرِ قلبْ اتمی از روز شنبه ۲۷ الی ۸ تیر ماه در یک سانس از ساعت ۲۲(۱۰ شب) برای علاقه مندان در سینما فرهنگ پاوه اکران می شود.

گفتنی است با توجه به قیمت بلیت سینماهای سراسر کشور( ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان) از تاریخ ۲۷ خرداد قیمت بلیت سینما فرهنگ پاوه از ۴۰۰۰ به ۵۰۰۰ تومان تغییر پیدا کرده است.

 

بخشی از یادداشت آرایان گلصورت منتقد کافه سینما درباره فیلم مادر قلب اتمی:فیلم عجیب و غریبی است و طبعا نحوه ارتباط برقرار کردن با آن متفاوت خواهد بود. سازندگان اثر تلاش کرده‌اند پا به عرصه‌های کم‌تر آزموده شده‌ای در سینمای ایران بگذارند و شیوه بیانی و فضاسازی تازه‌ای را امتحان کنند… فیلم لحظات هیجان‌انگیزی دارد که نشان می‌دهد در این سینمای محافظه‌کار ما،تا چه اندازه کمبود سینماگران ماجراجو احساس می‌شود،فیلمساز تلاش کرده چه در دکوپاژ و انتخاب زاویه دوربین و چه در دیالوگ‌ نویسی و انتخاب موقعیت‌های داستانی،متفاوت از جریان مرسوم سینمای ایران حرکت کند.

مادر قلب اتمی بخشی از مردم ما را به تصویر می‌کشد که سهم چندانی در فیلم‌های سینمای ایران ندارنداین فیلمی است که از دل جامعه به سرعت در حال تغییر دهه نود بیرون آمده است و شخصیت‌هایش جوانان «چِت و سرگردانی» هستند که فاز وقت‌گذرانی‌های شبانه در تهرانِ خلوت را دارند و از همین رو نگاه‌شان به شهر و آدم‌های آن با دیگران متفاوت است.

به همین دلیل هم در این فیلم با تهرانِ متمایزی رو‌به‌رو هستیم. شهری که در آن مرز میان واقعیت و فانتزی کم‌رنگ می‌شود و شخصیت رضا گلزار در قامت یک روح شرور، که انگار جلوه‌ای از قدرت مسلط است، مسیر زندگی دو دختر جوان (ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی) را به بازی می‌گیرد.

 

4 پاسخ برای “اکران فیلم سینمایی”مادرِ قلبْ اتمی″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

  • تابیده در تاریخ خرداد 30, 1396 گفت:

    به هیچ وجه فیلم جالبی نبود وقت گیر وبسیار ناجالب

    • y.a در تاریخ مرداد 4, 1396 گفت:

      خیلی هم جالب بود .

  • هاوشاری در تاریخ خرداد 26, 1396 گفت:

    بازهم سپاس بابت احساس مسولیت در قبال اکرران برقراری مجدد سینما

  • شهروند در تاریخ خرداد 25, 1396 گفت:

    آخه چرا شبببببب???????