ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:58

مهار آتش سوزی در دو نقطه از شهرستان پاوه پس از ۴ ساعت/عکس

مهار آتش سوزی در دو نقطه از شهرستان پاوه پس از ۴ ساعت/عکس

به گزارش سلام پاوه:سرپرست کمیته عملیاتی انجمن محیط زیستی ژیوای پاوه از مهار اتش سوزی در دو نقطه از شهرستان پاوه پس از ۴ ساعت خبر داد. عرفان رشیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛منطقه روستای نجار(تفرجگاه شولخه)دیروز عصر ساعت ۲۰ حدود ۲ هکتار از طبیعت بکر زاگرس دچار آتش سوزی شده بود […]

به گزارش سلام پاوه:سرپرست کمیته عملیاتی انجمن محیط زیستی ژیوای پاوه از مهار اتش سوزی در دو نقطه از شهرستان پاوه پس از ۴ ساعت خبر داد.

عرفان رشیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛منطقه روستای نجار(تفرجگاه شولخه)دیروز عصر ساعت ۲۰ حدود ۲ هکتار از طبیعت بکر زاگرس دچار آتش سوزی شده بود که با حضور به موقع کمیته عملیاتی انجمن ژیوای پاوه و اداره منابع طبیعی پاوه کنترل شد.

وی گفت:پس از خاموش شدن منطقه شولخه در ساعت ۲۲ شب نیروهای مردمی در نوسود خبر از آتش سوزی(قلاگاه)نزدیکی مرز ایران و عراق را اطلاع دادند که متاسفانه با توجه به اینکه منطقه مملو از مین های بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق بود.توان خاموش و مهار کردن آن برای همیاران انجمن بسیار مشکل بود که  خوشبختانه با تلاش و مجاهدت نیرو های مردمی و کمیته ژیوای در نوسود بعد از دو ساعت خاموش شد.

گفتنی است با توجه به وجود مراتع زیاد و آعاز فصل گرما متاسفانه در چند مدت اخیر باز هم شاهد آتش سوزی همچمون سالیان گذشته در منطقه هستیم.

یک پاسخ برای “مهار آتش سوزی در دو نقطه از شهرستان پاوه پس از ۴ ساعت/عکس

  • سید احسن احمدی در تاریخ خرداد 26, 1396 گفت:

    با سلام
    به راستی زحمات شما دوستان در راستای مهار آتش سوزی های منطقه و حفاظت از محیط زیست مایه افتخار و دلگرمی ماست .
    خلا ناشی از کم کاری و بی تفاوتی ارگانهای ذیربط با تلاش و غیرت شما که با دست خالی و بدون امکانات و حمایت های دولتی از جان خود مایه گذاشته و آتش سوزی ها را مهار میکنید پر شده است از تمامی این عزیزان تشکر کرده و دست تک تک تان را می بوسم ۰
    سربلند و پاینده باشید