ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:05

کتاب”هانا”اثر کانیا مصطفایی منتشر شد

کتاب”هانا”اثر کانیا مصطفایی منتشر شد

به گزارش سلام پاوه:کتاب “هانا”اثر کانیا مصطفایی منتشر و روانه بازار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:”هانا” اولین اثر نویسنده جوان خانم کانیا مصطفایی در ۳۴۴ صفحه و توسط انتشارات نظری تهران در سال ۹۵ و در تیراژ ۱۰۰۰ جلد چاپ و روانه بازار گردیده است. داستان کتاب هانا زندگی دختری کُرد است به اسم […]

به گزارش سلام پاوه:کتاب “هانا”اثر کانیا مصطفایی منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:”هانا” اولین اثر نویسنده جوان خانم کانیا مصطفایی در ۳۴۴ صفحه و توسط انتشارات نظری تهران در سال ۹۵ و در تیراژ ۱۰۰۰ جلد چاپ و روانه بازار گردیده است.

داستان کتاب هانا زندگی دختری کُرد است به اسم هانا که زندگی زنانی را به تصویر می کشد که به دنبال فریاد رسی هستند غافل از اینکه هیچ کس غیر از خودشان نمی تواند مسیر زندگیشان را تغییر دهد.

طراحی روی جلد آن توسط عدنان مرادی طراحی شده است.علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند این کتاب را در کتابفروشهای پاوه: میدان فلسطین(دره باسام) جنب مسجد حضرت عبداله،کتاب فروشی معلم و خ انقلاب اسلامی روبروی تکیه خالصی پاساژ رسولی کتاب فروشی بابک رحیمی تهیه نمایند.

چکیده ای از کتاب هانا:کلثوم:هانا در مکانی نامعلوم, در کوهی دور افتاده از مادری روان پریش و رنج دیده به دنیا آمد.وقتی گلاویژ تمام تنش را یخ زده احساس کرد و تمام هیجان درونیش را در قالب سنگ گذاشته و رها کرده بود, خودش را چون همان تکه سنگ سخت و بی روح دید.لحظه ای از شدت سرما تنش لرزید, و در همان لحظه کودکش را هانا نام گذاشت. شاید میخواست سردی روحش را در اسم کودک معصوم بی گناهی بریزد و سردی روح و جانش در روح و جان کودکی باشد که بخنند, بزرگ شود, بازی کند و مثل نامش فریاد رس شود.

3 پاسخ برای “کتاب”هانا”اثر کانیا مصطفایی منتشر شد

  • عزیز مصطفایی در تاریخ خرداد 31, 1396 گفت:

    با تشکر از خانم مصطفایی به امید موفقیت بیشتر در کارهای بعدی

  • بیان شریفی در تاریخ خرداد 26, 1396 گفت:

    تبریک به خانم‌مصطفایی و ارزوی موفقیت برای ایشان

  • shayesteh fathi در تاریخ خرداد 24, 1396 گفت:

    تبریک بە سرکار خانم مصطفایی و با آرزوی بهترینها و موفقیت و پیشرفت های هرچە بیشتر ایشان در ایندە….
    قلمتان مانا…