ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:20

پایان مسابقات پرهیجان فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره /هلو قهرمان شد/ عکس

پایان مسابقات پرهیجان فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره /هلو قهرمان شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با استقبال پروشور علاقمندان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر بانه وره با قهرمانی تیم هلو به پایان رسید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر بانه وره: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از منطقه بانه وره با حضور تیم های هلو،العین،نود،میرعبدلی،لاران،اریت،صلاح الدین،ریاوکو،توحید،میگوره،پیشکسوتان،جوانان، شهدا ،شین ب،دریاب،سانان از تاریخ ۱۱خرداد […]

به گزارش سلام پاوه : با استقبال پروشور علاقمندان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر بانه وره با قهرمانی تیم هلو به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر بانه وره: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از منطقه بانه وره با حضور تیم های هلو،العین،نود،میرعبدلی،لاران،اریت،صلاح الدین،ریاوکو،توحید،میگوره،پیشکسوتان،جوانان، شهدا ،شین ب،دریاب،سانان از تاریخ ۱۱خرداد به صورت دو حذفی  آغاز شد که بعد از دو هفته شب گذشته با قهرمانی تیم هلو به پایان رسید.مسابقات فوتسال بانه وره

وفا فتح الهی مسئول برگزاری مسابقات افزود:بعد از کش و قوس های فراوان دو تیم العین و هلو به بازی نهایی راه یافتند و در نهایت تیم هلو با نتیجه ۴بر ۲ برنده مسابقه و قهرمان اولین دوره مسابقات جام رمضان شهر بانه وره شد.

وی ضمن تبریک به تیم فوستال هلو در ادامه برای اعضای این تیم آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد این شور و نشاط هرساله در ماه مبارک رمضان در شهر بانه وره ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه نیز ضمن تشکر ویژه از برگزار کنندگان این مسابقات پرهیجان بصورت ویژه از شهردار و اعضای شورا و وفا فتح الهی مسئول برگزاری مسابقات قدر دانی کرد.

سابق حسینی افزود : هیئت فوتبال شهرستان نیز به پاس این همه شور و نشاط امتیاز لیگ مناطق فوتسال رو به شهرداری بانه وره واگذار کرد.

لازم به ذکر است در مراسم پایانی این مسابقات مهندس فیصل یوسفی شهردار و اعضای شورای بانه وره و همچنین عدنان میرانی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه پاوه از برگزار کنندگان این مسابقات قدردانی و تشکرکردند

گفتنی است هر شب بالغ بر ۶۰۰تماشاگر اعم از جوان و پیر از سطح شهر بانه وره از این مسابقات پرهیجان دیدن می کردند.

 

مسابقات فوتسال بانه وره

 

 

مسابقات فوتسال بانه وره

 

 

مسابقات فوتسال بانه وره

 

 

3 پاسخ برای “پایان مسابقات پرهیجان فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره /هلو قهرمان شد/ عکس

  • ورزش کارپاوه ای در تاریخ خرداد 24, 1396 گفت:

    آفرین به بانه وره ای هاکه میتونن حداقل دربین خودشون مسابقاتی برگزار کنند ومتاسفم برای مسولین شهرستان که توانایی برگزاری مسابقاتی درخور شهرستان نیستند.

  • شیرین در تاریخ خرداد 24, 1396 گفت:

    واقعا موندم اداره ورزش شهرستان پاوه نقشش چیه دقیقا !!

  • مهدی عزیزی در تاریخ خرداد 24, 1396 گفت:

    سلام صد دورد بر شهروندان بانه وره ای

    سلامی دیگر بر شورای منتخب و محبوب شهر بانه وره جناب اقای وفا فتح الهی با وجود کارشکنی های اداره ورزش و جوانان شهرستات بهترین و بزرگترین مسابقات سطح استان را به اجرا در اوردی