ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:45

استاندار کرمانشاه:مردم پاوه به ازای هر صد نفر یک شهید را تقدیم انقلاب کرده اند

استاندار کرمانشاه:مردم پاوه به ازای هر صد نفر یک شهید را تقدیم انقلاب کرده اند

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت:انعکاس این خبر که تعدادی از تروریست های این حادثه اهل شهرستان های مرزی این استان هستند، خدشه ای در سابقه درخشان مردم این منطقه در دفاع از انقلاب ندارد، مردم مرزنشین کرمانشاه همواره مدافع انقلاب بوده و هستند. به گزارش سلام […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت:انعکاس این خبر که تعدادی از تروریست های این حادثه اهل شهرستان های مرزی این استان هستند، خدشه ای در سابقه درخشان مردم این منطقه در دفاع از انقلاب ندارد، مردم مرزنشین کرمانشاه همواره مدافع انقلاب بوده و هستند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، اسد الله رازانی عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه در طول تاریخ چه پیش و چه پس از انقلاب دلبستگی، همراهی و سرسپردگی خود نسبت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بارها به اثبات رسانده اند که اسناد این سرسپردگی موجود است.استاندار کرمانشاه

وی یکی از شواهد این موضوع را تقدیم شهدای بسیار به انقلاب توسط مردمان این منطقه دانست و گفت: حدود ۱۰ هزار شهید استان کرمانشاه به انقلاب تقدیم کرده است و این یعنی به ازای هر ۲۰۰ نفر یک نفر برای دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: به عنوان مثال پاوه یکی از شهرستان های مرزنشین استان، بالغ بر ۶۰۰ شهید را برای دفاع از انقلاب تقدیم کرده است و این یعنی به ازای هر صد نفر یکی از اهالی این شهرستان شهید شده اند.

رازانی تاکید کرد: این یعنی ایستادگی مردم پاوه برای دفاع از کشور و جانفشانی آنان چهار برابر میانگین کشوری است.

وی اضافه کرد: ممکن است که این تصور ایجاد شود که تعدادی از شهدا، شهدای بمباران ها هستند، در حالی که براساس آمار اکثریت این شهدا در جبهه های جنگ و صحنه نبرد خون خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

استاندار کرمانشاه، مشارکت حداکثری مردم استان به ویژه شهرستان های مرزی در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت را از دیگر اسناد پایبندی مردم استان به نظام و انقلاب دانست.

رازانی تصریح کرد: اگر در یک نقطه مرزی چهار جوان گمراه در یک عملیات گمراهانه و کور شرکت کنند نمی تواند سابقه مردم استان کرمانشاه در دفاع از انقلاب را خدشه دار کند.

وی یادآور شد: متاسفانه محل فعالیت این گروهک خبیث تروریستی رو به روی استان ما در کشور عراق است و طبیعی به نظر می رسد که اعضای آن به دنبال لطمه زدن به کشور باشند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود در باره برنامه ششم توسعه گفت: رسیدن یک سوم بودجه تملک دارایی ها به استان می تواند در توسعه امور استانی موثر باشد.

رازانی در رابطه با سند توسعه روستایی اظهار داشت: حداقل چهار درصد روستاهای کشور در استان کرمانشاه قرار دارد از این رو رسیدگی به امور روستاها جز اولویت ها محسوب می شود.

وی عنوان کرد: باید کارگروهی به منظور ساماندهی امور روستایی تشکیل شود تا ساز و کارها برای اقدام در این زمینه مشخص شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف شهرستان های استان به منظور توسعه در پنج سال آینده در نظر گرفته شده است.

رازانی افزود: باید به روستاها نیز به عنوان یک واحد کوچک نگاه و نقاط قوت و ضعف آنها به منظور پیشرفت را مشخص کرد.

خبرنگار:سامان رحمتیان

یک پاسخ برای “استاندار کرمانشاه:مردم پاوه به ازای هر صد نفر یک شهید را تقدیم انقلاب کرده اند

  • باینگان در تاریخ خرداد 21, 1396 گفت:

    استاندار محترم با تشکر از نظر لطف شما ، باورکن مردمان شهرستان پاوه از حرکات این روباه صفتان که هیچ غلطی را نمی کنند و بعنوان مثال یک ترقه بازی بوده است ناراحتیم .ما ملت کرد بخصوص اورامانات پاوه با این نظام هستیم و با دل انقلابی و احترام به ولایت فقیه و شیعه و سنی با هم برادارند آن روباه صفتان خار و خاشاک های روی زمین هستند و از قانون قضایی خواستاریم طبق ضوابط قانون با آنان برخورد شود