ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:27

توزیع۹۰سبد کالا بین نیازمندان در طرح همای رحمت شهرستان پاوه

توزیع۹۰سبد کالا بین نیازمندان در طرح همای رحمت شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه،از توزیع ۹۰ سبدکالا بین نیازمندان در طرح همای رحمت در شهرستان پاوه خبر داد. امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت خیرین تعداد ۹۰ سبد مواد غذایی شامل برنج.روغن.قند.رب گوجه فرنگی.ماکارونی و … تهیه و در قالب […]

به گزارش سلام پاوه:سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه،از توزیع ۹۰ سبدکالا بین نیازمندان در طرح همای رحمت در شهرستان پاوه خبر داد.

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت خیرین تعداد ۹۰ سبد مواد غذایی شامل برنج.روغن.قند.رب گوجه فرنگی.ماکارونی و … تهیه و در قالب طرح همای رحمت توسط جمعیت هلال احمر بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

زیبایی افزود:ارزش هر بسته مواد غذایی ۷۰۰هزار ریال می باشد که با همت و همکاری اعتماد خیرین و مساعی داوطلبان در جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی و تلاش همکاران درجمعیت هلال احمر پاوه در بین نیازمندان توزیع و تقسیم شده است.

گفتنی است که سازمان هلال احمر در قالب طرح همای رحمت هر ساله در ماه مبارک رمضان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان می کند.

 

یک پاسخ برای “توزیع۹۰سبد کالا بین نیازمندان در طرح همای رحمت شهرستان پاوه

  • ناشناس در تاریخ خرداد 25, 1396 گفت:

    افراد زیادی هستن در پاوه که به نیازمند شهره شدن ولی در باطن اصلا نیازمند و محتاج نیستن.یکم دقت کنیم در کمک کردنمان .بعضی ها یاد گرفتن این کارها را