ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:41

اتحاد و انسجام آری،انفصال و انقسام هرگز/جلال محمودی

اتحاد و انسجام آری،انفصال و انقسام هرگز/جلال محمودی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: ترور نفرت و خشونت کلماتی که با هم جمع شوند آن روی خود را نشان می دهند که در تهران روی داد و آن پیامدی به دنبال خواهد داشت که انگ و وقاحت ماجرا در تاریخ حک خواهد‌شد.خدای متعال بشر را آفرید و به اشرف مخلوقات مقام او را ارتقاء داد.عقل […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: ترور نفرت و خشونت کلماتی که با هم جمع شوند آن روی خود را نشان می دهند که در تهران روی داد و آن پیامدی به دنبال خواهد داشت که انگ و وقاحت ماجرا در تاریخ حک خواهد‌شد.خدای متعال بشر را آفرید و به اشرف مخلوقات مقام او را ارتقاء داد.عقل و خرد را به وی ارزانی نمود تا مسیر درست را بپیماید،پیامبران را برای تبشیر و انذار مبعوث نمود تا انسان کامل شود و کمال او را در دیگر موجودات همسنگ نباشد.پیامبران با مهر و رحمتت آمدند اما چه بسیار از مبانی متعالی و انسان ساز آنها سوء بهره بردند.خشونت را دامن زده و خود قربانی خشونت همکیشان خود شدند.

 

در این میان مردمانی کشته شده و می کشند که داعیه پیروی از برترین دین تاریخ و عصاره همه ادیان سماوی یعنی اسلام را دارند،آخ خدای من کجا به کشتن به ناحق امر نمودی در حالیکه مدعیان اطاعت از تو به نام تو و نزدیکی به تو بندگان تو را خواهند کشت.در حالی که کشتن یک انسان صرف نظر از آیین و کیشش را به مانند کشتن تمام انسانها در کتاب انسان ساز و نه انسان کش خود قرار داده ای اما چه بسیار سفاکانی که از این کتاب نورانیت ره ظلمت گشودند و به اعماق گمراهی و ضلالت دچار شدند در حالی که رسالت پیامبر و کتابت چنین نبود.

آری دیروز لندن بود و امروز تهران و فردا را خدا می داند که کوردلان و جاهلان کجا حمام خون بی گناهان به راه اندازند.مسلمان باشد یا مسیحی، شیعه باشد یا سنی، پیر باشد یا جوان، مرد و کودک و زن و بچه را نمی شناسد که مهم کشتن و ریختن خون است تا ضحاکان مار به دوش این تفکر منحوس با القاء ایدئولوژی منحط و ضد انسانی و اسلامی به فریب خوردگان مکتب خود مطامع شوم خود را بدست آورند که هیچ اندیشه اسلامی و اخلاقی آن را در رکاب برنامه های خود ندارد.

ایران نه از آن یک قوم و یک مذهب و یک نژاد باشد بلکه ایران سرشاخه های ریشه دار و عمیق دارد که در نزد اقوام و ملل و مذاهب آن به قوت می باشد…اگر به تهران حمله شد به خانه اول همه ایرانیان و ایراندوستان بود که در ترنم کلامی خود زمزمه کنان چنین گویند که:چو ایران نباشد تن من مباد.

مردم ایران بسیار گله ها دارند از رئیس جمهور گرفته تا کاربه دستانی که در تعهد خدمت به مردم ایستاده اند، از فقر و بیکاری بسیاری در رنجند و بسیاری دیگر در تبعیض و مانع شدن از دست یابی به مدیریت های کلان اما …..اما همگان ایران را چون پاره تن خود دوست دارند و حاضرند جان در ره وطن بر کف نهند و این مدعا را در طول تاریخ بارها به اثبات رسانده اند که جنگ تحمیلی در چند دهه اخیر را شاهد بوده‌ایم، هیچ تفاوت نباشد حمله در کدام شهر بوده است تهران باشد یا سنندج اصفهان باشد یا زاهدان کرمان باشد یا تبزیز هیچ صورت مسئله را عوض نخواهد کرد.

کشتن انسانها در کدام کیش و آیین و مذهبی رواست، مردم بی دفاع را به گلوله بستن کدام قانون،دین یا مذهبی روا داشته است.ترور و خشونت چه از نوع دولتی باشد که حکومتهای خود کامه در حذف مخالفان خود به کار می بندند،چه از سرکوب و کشتار و آواره نمودن سیستماتیک یک ملت باشد مانند آنچه در فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس روی می دهد، حمله به کشور های مختلف باشد نظیر آنچه آمریکا در عراق و افغانستان و پاکستان انجام می دهد ،در متروی لندن و کلوپ شادی نوجوانان باشد، حمله به تهران باشد و شهادت مردمان بی دفاع یا در سوریه و بحرین و یمن و مصر ،همان تروریسم است و چهره منحوس و کریه زشت آن که رنگ و نژاد و آیین خاص نمی شناسد و در هر شکل و صورت آن مردود و محکوم است و نیاز است قبل از مبارزه نظامی و فیزیکی با آن با جنگ فرهنگی به نبرد با آن شتافت.

آری باید پذیرفت که نظام خانواده، دستگاه تعلیم و تربیت، واعظ و منبر و طلبه،همه و همه باید در تربیت فرزندان این سرزمین آنگونه برنامه‌ریزی نمایند که رشد تفکرات منحوس در ذهن کودکان نقش نبندد چرا که در آینده شاهد بروز حوادثی خواهیم بود که تاریخ از نوشتن آن شرم داشته و آیندگان بر اشاعه دهندگان چنین تفکر و اندیشه های خشونت پرور نفرین خواهند فرستاد.

 

یک پاسخ برای “اتحاد و انسجام آری،انفصال و انقسام هرگز/جلال محمودی

  • ابراهیم جواهری در تاریخ خرداد 21, 1396 گفت:

    سلام مگر شهرک صنعتی پاوه مال پاوه نیست . چرا به فکر این شهرک نیستید . ما به فکر شما اهالی پاوه بودیم کاه بتوانیم در این شهرستان زمینه ی فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی فراهم کنیم .آمدیم وصادقانه سرمایه گذاری کردیم .سری به شهرک صنعتی پاوه بزنید باما صحبت کنید . ببینید ما چه دردی داریم چه مشکلی داریم .چراباید بیشتر کارگاه های این شهرک تعطیل باشد .کارگاه بنده اگر مشکلش حل شو د می نواند زمینه اشتغال دست کم ۳۰ال ۴۰نفر را فراهم کند . متشکرم.