ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:23

مردم مرزدار نودشه جنایت داعش در تهران را بشدت محکوم کردند / عکس

مردم مرزدار نودشه جنایت داعش در تهران را بشدت محکوم کردند / عکس

به گزارش سلام پاوه : در پی اقدام وحشیانه و کور دلانه گروهک ترویستی داعش در صبح ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در تهران با حمله به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ایران نمازگزاران و مردم مرز دار و همیشه در صحنه نودشه در اقدامی خودجوش جنایات این گروهک تکفیری تروریستی را بشدت […]

به گزارش سلام پاوه : در پی اقدام وحشیانه و کور دلانه گروهک ترویستی داعش در صبح ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در تهران با حمله به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ایران نمازگزاران و مردم مرز دار و همیشه در صحنه نودشه در اقدامی خودجوش جنایات این گروهک تکفیری تروریستی را بشدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا مبارکشاهی خطیب جمعه نودشه در جمع نمازگزاران شهر مرزی نودشه ضمن تسلیت بخاطر شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اخیر و آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت وحشتناک ،اقدام گروهک تکفیری تروریستی داعش را در تهران بشدت محکوم کرد .

در ادامه مردم و نمازگزاران شهر نودشه با تجمع خود و دادن شعارهایی جنایت گروه تروریست و تکفیری داعش  را در حادثه اخیر تهران بشدت محکوم کردند.

گفتنی است مردم انقلابی و همیشه در صحنه و مرزدار اهل سنت نودشه اقدام به تهیه طوماری در محکوم کردن جنایات تروریستی اخیر داعش در تهران کردند.

 

تصاویری از شهر نودشه

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “مردم مرزدار نودشه جنایت داعش در تهران را بشدت محکوم کردند / عکس

  • باینگان در تاریخ خرداد 20, 1396 گفت:

    داعش هیچ غلطی نمی کند ما تا آخر با امام هستیم و با بانیان این جنایات برخورد قانونی شود