ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:18

از معلمان برتر استانی پاوه در حوزه های مختلف تجلیل شد

از معلمان برتر استانی پاوه در حوزه های مختلف تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه : آئین تکریم و تجلیل از معلمان موفق در جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علوم آزمایشگاهی، راهبران آموزشی و مدرسان آموزش خانواده باحضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آئین ضمن تسلیت […]

به گزارش سلام پاوه : آئین تکریم و تجلیل از معلمان موفق در جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علوم آزمایشگاهی، راهبران آموزشی و مدرسان آموزش خانواده باحضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آئین ضمن تسلیت شهدای حرم امام و مجلس شورای اسلامی و آرزوی صبر و ایمان برای بازماندگان، حادثه تروریستی دیروز را در تهران به شدت محکوم کرد و با اشاره به همدلی و اتحاد، فاکتورهای مشارکت گروهی را تشریح کرد.

مختار برزگرفرد به اصل سنرژیسم گروهی اشاره کرد و فواید آن را در افزایش زمان دهی، ترکیب تفکر، بزرگ نمودن نقاط قوت، دلگرمی و نشار بیان نمود.

وی به موفقیت های گروهی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و راهیابی گروه فیزیک دانش آموزی را به مرحله کشوری و دبیران ریاضی و زبان خارجه در جشنوراه الگوهای برتر تدریس به مرحله کشوری را نقطه قوت مجموعه دانست.

برزگرفرد در ادامه موفقیت دبیران ابتدایی در جشنواره الگوهای برتر تدریس و ۴۷۰۰ ساعت نفر و پوشش ۶۹ درصدی اولیاء دانش آموزان شهرستان در شب های تربیتی و آموزش خانواده را از وجود سرمایه های فکری و علمی شهرستان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از مساعی ارزنده معلمان موفق شهرستان در خاتمه خواستار استمرار همکاری های چند جانبه و هماهنگ مجموعه فرهنگیان با مجموعه مدیریت آموزش و پپرورش پاوه گردید.

گفتنی است در پایان ۲۱ نفر از دبیران برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علوم آزمایشگاهی، ۱۲ نفر از مدرسان آموزش خانواده و ۱۱ نفر از دبیران تربیت بدنی در جشنوراه الگوهای برتر تدریس و رقابت های علمی تخصصی با اهداء جوایزی تجلیل شدند.

2 پاسخ برای “از معلمان برتر استانی پاوه در حوزه های مختلف تجلیل شد

  • همکار در تاریخ خرداد 22, 1396 گفت:

    سلا بر دبیرتاریخی وجغرافیایی

  • دبیر تاریخی در تاریخ خرداد 21, 1396 گفت:

    سلام بر سکاندار آموزش و پرورش پاوه جناب آقای مختار برزگرفرد
    شما هم مدیر برتر هستید.
    سلام بر همکاران و همراهان گرانقدرتان.
    با این حرکت ارزنده شما و رفتاری قابل تقدیر شما همکارن با امید و روحیه مضاعفی به کارشان ادامه می دهند
    و دوره رکود و ناامیدی در بین همکاران به تاریخ سپرده شد.
    از سایت برتر هم کمال تشکر را داریم.