چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 05:42

بیانیه شورای شهر پاوه در محکومیت عملیات تروریستی تهران / اوج نفرت و انزجار مردم پاوه به عملیات تروریستی داعش درتهران

بیانیه شورای شهر پاوه در محکومیت عملیات تروریستی تهران / اوج نفرت و انزجار مردم پاوه به عملیات تروریستی داعش درتهران

به گزارش سلام پاوه : اقشارمختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی پاوه به حملات تروریستی گروه «داعش» به ساختمان مجلس شورای اسلامی و همچنین حرم مطهر «امام خمینی» بنیان‌گذار انقلاب اسلامی واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، شورای اسلامی شهر پاوه نیز درهمین راستا با صدور بیانیه ای ضمن […]

به گزارش سلام پاوه : اقشارمختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی پاوه به حملات تروریستی گروه «داعش» به ساختمان مجلس شورای اسلامی و همچنین حرم مطهر «امام خمینی» بنیان‌گذار انقلاب اسلامی واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم نمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، شورای اسلامی شهر پاوه نیز درهمین راستا با صدور بیانیه ای ضمن انزجار ازحرکت مزدوران استکبار دربه شهادت رساندن ومجروح نمودن جمعی ازهموطنان روزه دارضیافت الهی، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم نموده وچنین اقدامات بزدلانه جز روسیاهی بیشتر برای مزدوران و وحدت ویکپارچگی مردم در قبال مقابله با دسیسه های خارجی، نتیجه ی خاصی در پی ندارد.

دراین بیانیه آمده است، مردم انقلابی پاوه، اوج نفرت وانزجار خویش را به واسطه ی حرکت تروریستی مزدوران داعش، به ساحت مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی اعلام داشته ومبارزه با مزدوران ضد انسانیت را در همه حال ، خواهان وخواستار است.

بدون تردید، ملت ایران درهمان اوایل با روشنگری وآگاهی بخشی، بصورت یکپارچه با تکفیری های داعشی به مقابله پرداخته وتشکیل نطفه ی « داعش» درمنطقه را هدفمند و ناشی از دسیسه های ایادی صهیونیست ها واستکبار جهانی به جهت ضربه زدن به دین مبین اسلام عنوان نموده است.

بدیهی است، خفاشان خون آشام جزکاشتن تخم نفرت ، بدبینی وتفرقه تاکنون برونداد دیگری دنبال ننموده وهمواره با رفتار وکردار خویش در پی نشان دادن چهره ای خشن ازاسلام رحمانی به جهانیان هستند تا اهداف شوم بانیان خود را جامه ی عمل پوشانند، حرکت بزدلانه ی دیروز تهران نیز درهمین راستا تدوین وطراحی گردیده است ، لکن روسیاهی آنان تنها عزم مردم ما را به مقابله بیشتر دوچندان نموده است.

شورای اسلامی شهر پاوه به نیابت از مردم انقلابی این دیار، ضمن انزجار ونفرت مجدد از رفتارحقیرانه وکینه توزانه ی دشمنان اسلام، شهادت جمعی از هموطنان را به رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می نماید.

هرچند ایران هدف اصلی حملات گروهک تکفیری بوده لکن با هوشیاری واهتمام جدی مسوولان امنیتی و انتظامی تاکنون با صلابت توطئه های متعدد مزدوران اجنبی را یکی پس از دیگری خنثی نموده وبدین سان برحَسَبَ وظیفه می طلبد مساعی پاسداران امنیت وآسایش مردم را ارج نهیم و برای توفیقات روزافزون این عزیزان در ماه پرفیض وبرکت رمضان دست به دعا شویم.