ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:04

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سورهای یوسف و رعد)را برگزار می کند

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سورهای یوسف و رعد)را برگزار می کند

به گزارش سلام پاوه:اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سورهای یوسف و رعد) را برگزار می کند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقه بزرگ تفسیر قران کریم(سورهای مبارکه یوسف و رعد) با منبع و مرجع تمامی سوالات از کتاب تفسیر نمونه(سوالات از همه بخشهای […]

به گزارش سلام پاوه:اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سورهای یوسف و رعد) را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقه بزرگ تفسیر قران کریم(سورهای مبارکه یوسف و رعد) با منبع و مرجع تمامی سوالات از کتاب تفسیر نمونه(سوالات از همه بخشهای کتاب به غیر از قواعد عربی، شامل: ترجمه، معنی لغات، تفسیر آیه به آیه، پیام آیات و …)به شکل مفهومی طرح میشود.

تعداد سوألات چهل سوال به صورت چهار گزینه ای و شرکت برای عموم(برادران و خواهران بالای ۱۸سال شهرستانها و بخشهای پاوه.جوانرود.روانسر و ثلاث باباجانی) آزاد است.

تاریخ و نحوه برگزاری مسابقه به شکل آزمون تستی و در مدت زمان ۴۰ دقیقه،در روز پنجشنبه ۱۵تیر ماه در مسجد قبا شهرستان پاوه رأس ساعت ۹صبح برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه،نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره ۰۹۱۸۹۲۹۵۰۱۲ ارسال نمایندو یا جهت اطلاعات تکمیلی با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورمانات و با شماره۰۸۳۴۶۱۲۳۱۲۲ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است که این مسابقات تا مرحله کشوری دارد و به نفرات برتر در کلیه مراحل جوایز ارزنده تعلق می گیرد.